Thursday, April 29, 2010

Hari ini...perlu ke aku tengok

Barcelona VS Inter Milan...

pukul 240 pagi di Astro...

Aku tak nak Inter menang...
jadi aku kena tengok...
konon-konon aku boleh bagi Barcelona semangat untuk menang...
ahakkkzxxxxx....

Tapi, yang penting, walaupun aku minum secawan kopi...
itu tidak dapat menghalang daripada kelopak mataku ini...
untuk jatuh perlahan-lahan menutupi mataku yang bundar bulat ....
Maka, perlukah untuk aku menambah secawan kopi lagi..
Meskipun kopiku yang satu ini belum pun habis lagi...

Ye, aku tengah Penat

Wahai Barca, kalau tak boleh ulang sejarah kemenangan, ulang sejarah ke Final pun, tak kisah lah..

11 Masuk GoaLLLL:

ardinihumaira said...

tengok jangan tak tengok ;p

Sambil Berblog Korang Buat Apa Ey?

Kapten said...

keputusan: inter 5 Barca 0


HEHEHE




Latest Entri:
KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG

Kebencian_Maharaja said...

Barca hopeless pagi td hehehe....Mourinho lebih hebat dr taktical hehehe...Pep Guardiorla & anak2 buah berputih mata....coba lg tahun depan....

Kebencian_Maharaja said...

Barca hopeless pagi td hehehe....Mourinho lebih hebat dr taktical hehehe...Pep Guardiorla & anak2 buah berputih mata....coba lg tahun depan....

F U N F A B U L O S I T Y said...

jangan tdo ye cik rina-kita kasik semangat secara alam maya melalui parabola tv!haha ;D

rossoneri said...

sudah lah kamu semua...isk sedih nih..

nabila saat said...

tido lg bestt..
ZZZzzz..esok pn bleh thu result
haha!!!

ParkAir said...

mode kecewa... ;(

pawaka19 said...

barca kalah ;p xsemestinya yang kuat terus menang dan menang hahaha

NichKhun said...

hahaha suke bola ek..
biasa tgk bola katne?
kedai mamak ke? hehehe

rossoneri said...

nabila, haha kamu xminat mmg lah..

ParkAir,isk isk

pawaka, ye, dan smestinya inter akan terus menang kann haha

Nick, hehehe,tgk kat rumah je