Sunday, April 18, 2010

Kenapa dengan Faizal Tahir??

erk, Faizal Tahir okey je, 
yang tak okey aku punya entry ini, click Lagi sekali pasal Faizal Tahir,
aku tak tahu kenapa,
Mr Spam tu, suka sangat dengan entry ni,
dia tak habis2 hantar spam kat entry ni..



yang bestnya, entry lain dia tak hantar anak2 buah spam dia..
entry  Ini Sahaja, yang dia bagi...
kalau sekali je cukuplah,
ini dah banyak kali wooooo...
kenapa ek...
Mr Spam pun boleh pilih entry mana yang dia suka nak hantar anak2 buah spam dia ek?..

p/s: Sekarang tersebar pasal video kemalangan arwah Achik Spin..hmm tak sanggup nak tengok..

4 Masuk GoaLLLL:

IyouweBlog.com said...

hahaha spam memang buat org geram je

nanged. nang to read about Ice Kacang Puppy Love

ParkAir said...

die spammers dieeee!!

pawaka19 said...

block je spam tu..

rossoneri said...

hahahah sabo sabo ParkAir..