Friday, April 9, 2010

Poreotix, America's Best Dance Crew season 5

wohooooooo,
yeahhh Poreotix MENANG!!!..

sebelum masuk America's Best Dance crew ini pun,
mereka sudah terkenal pun,
sebelum ni mereka pernah menang World Hip Hop Championship 2009,
click video
tapi aku lagi suka video ini...
click video

memang tarian dorang sangat simple,
robotic dance...
tapi
  1. mereka sangat menghiburkan
  2. ada identiti sendiri
  3. ada technique yang susah jugak..
 bagi aku tiga perkara ni yang paling utama lah..
kalau buat pelbagai teknik pun tapi tak menghiburkan pun susah juga..
kalau tak ada identiti sendiri macam mana nak buat teknik yang lain daripada crew lain...kann

yang paling aku suka..masa mereka menari lagu Love Story by Taylor Swift..
click video
tapi yang aku rasa gempak masa minggu dorang kene menari 3 jenis tarian tuh..
click video

apa-apa pun, aku sangat suka mereka menang...
mwahahahah, sekali lagi crew dari Filipina menang...
yang lepas jabbawockeez menang...
ok, boleh lihat tarian kemenangan Poreotix ini..
click video
       credit

video lain yang kamu boleh tengok..
click video
kalau nak tengok keseluruhan episode America's Best Dance Crew ini,
bolehlah melayari, click mtv.com

Channel 8TV nak buat ala-ala America's Best Dance Crew ini...
iaitu Showdown 2010...
sudah bermula pun, tapi tak tertengok sebab aku bukan duduk di rumah itu sorang2 ye..
aku je minat tengok benda-benda macam nih..

p/s: maaf, aku kurang pasti sama ada Poreotics atau Poreotix, sebelum masuk America's best dance crew ini nama mereka Poreotics, tapi bila dah masuk, jadi Poreotix

2 Masuk GoaLLLL:

B L O G D E T said...

just dance!
gonna be ok
da du duu dance dance dance..hahah
;D

Rina Rossoneri said...

lol, lady gaga plak dia