Friday, February 18, 2011

Malang..

Minggu ni minggu malang aku...
Malas nak cerita kat sini..
Sebab penat...geram...semua ada...
Aku memang cepat lemah semangat, tapi sehari je lah..
Esok-esok aku elok balik...
Jangan cepat putus asa ye kawan2...
Sedih memang lah sedih...
Lagi sedih bila orang lain tak faham...
Daripada nak memahamkan orang lain...
Baik memahamkan diri sendiri dulu...

Dengan memahami diri sendiri, kadang-kadang boleh memahami orang lain dengan lebih baik..
mwahahah aku pun tak tahu nak cakap apa sebenarnya...
Yelah yelah Ac Milan kalah, tak apa ah kali ni target Serie A..
Dah lama tak menang Serie A...
Minggu ni Ac Milan vs Chievo...yooooo




Cassano dan Pak Berahim (Ibrahimovic) Buona Fortuna! 

p/s:Pictures credit to This and This

9 Masuk GoaLLLL:

cik.shabah said...

huuu,minat football rupanya ;p

A.s.t.i.n.a said...

Malangnyaaa.. huhu semata2..

Fairus Bin Mamat said...

PASAL BOLA RUPANYA.. CONFIUS.. CONFIUS..

Fariq said...

adeh.. tu la, orang nak pujuk semalam sombong sgt.. kehkeh

latest -
-Realiti Dalam Dunia Blog
-Kepentingan Twitter Dalam Berblog

aliesha kirana said...

erk! sbb tu rupanya..hahahaha!

echah mashuri said...

ololo..patutlah.sebab bola kalah,.alaa,boola tukan bulat.dia boleh lantun2 gi mana2 dear.ehhehe..eh jgn sedih2 no.senyumm kittt:))

padin said...

hohoo pompuan tengok bola ke player yang main bole hehee

rossoneri said...

ala korang rasa tertipu ke,laaa betullah ni tgh sedih nih..

padin,hmmm tengok Inzaghi je hehehe

Bro Fit said...

fanatiknya..pasal bola pun bleh kata malang haha

- Fitrihadi.com -