Monday, February 28, 2011

Monyet di Carrefour

Amaran lembut, entry kali ini agak gedik dan mengarut...
Maklumlah, sejak akhir-akhir ni, kalau entry gedik akan dikecam hebat...
Jadi, jangan kecam daku...mwahaha

Di Carrefour..
Sedang berjalan-jalan membeli barangan dapur..
Tiba-tiba kelihatan seekor Monyet sedang duduk di atas himpunan lampin bayi...
Ku sangkakan Momo,monyetku, berjalan sampai ke Carrefour..
Oh, rupa-rupanya ini Monyet jantan..
Terfikir tatkala melihat dia ini 'oh,boleh juga kujodohkan dengan Momo ye'...
 Nampaknya Momo juga suka...
Maka, Tuan Momo pun meraikan mereka
Dua hamba Allah yang kelihatan sama tapi tidak serupa ini..
Mereka juga bukan kembar dan bukan lahir dalam uri yang sama dan bukan pada waktu yang sama..
Mereka cuma lahir dalam perut yang sama di waktu berbeza..
Mereka sekadar meraikan dua ekor Monyet yang tidak bernyawa ini sahaja..
Yang comel itu Tuan kepada Momo iaitu Rina Rossoneri
(Dua gambar teratas pastu atas atas lagi)
yang sorang lagi tuh?entah lah...hahahahaha...minah cover cun mana entah mwahaha

Tapi sayang Monyet jantan itu terpaksa ku tinggalkan...
Dan aku berlalu sambung membeli barang-barang..
Terus pergi ke kaunter untuk membayar...
Disebabkan hari Sabtu, 'Kempen Tiada Plastik', maka Kotak dijadikan Pengganti..
Peraturan Baru di Carrefour : ambil satu kotak sahaja, tak cukup, bayar duit plastik ....ceh

p/s: Harap maklum, aku tukar nama Rina Rossoneri...haha entah berapa kali aku tukar nama nih... ini yang terakhir, mungkin...

p/s: Terhibur tak? haha

19 Masuk GoaLLLL:

aliesha kirana said...

wah! beli laaaa utk momo! mana tau dpt anak monyet! wah tetibee haahahahaha!

nora said...

ko ni tak kesian ke kat momo, manetau tu mmg jodoh dia ke

p cari balik monyet jantan tuuuuu

nora said...

p/s : aku menyampaikan luahan hati momo je =p

Qaseh dalia adelia said...

ololo omeinye nak seko hehe

Fariq said...

nasib aku boleh tau ko mane 1 rina.. wink2..

sian si momo,, dia pon cam ko jugak, menunggu jodoh sampai.. :

latest -
-DoFollow Kan Blogspot Anda Sekarang...

Raji berkata said...

aah lah korang mcm adik bradik jer
momo dgn kau ;D

echah mashuri said...

erkk.momo bibir sejemput tuh mesti hepikan lau dpt laki.hehehe

Catherine- said...

hai rina!

;p~


munyit2 itu buat aku geli hati..
aaaiihhh... tetiba terasa nak menggedik sama inchieku...

ai xde munyit.. ai ade kucing pemalas aje

lalala ;p~

Rina Rossoneri said...

AK,hahahaha alangkah bagusnya dapat anak monyet

nora,kalo ko nak tolong sponsor kan

Dalia delia,comei kan kan

fariq,haha lalalalal

raji,hkahakhkah oh yek? haha

echah,oh tersangat heppy haha

catherine,haha kucing malas pun jadi ler

Bro Fit said...

ohoo dah nampak muka..hehhee

diana said...

ooo..
tu ke kamu??
lawa ye??
patut fariq sayang..

eh!!nama baru tu akak suka..
nampak lebih ayu gedik2 gitu..
hahhaha

Rina Rossoneri said...

fitri,hahahah

kak diana salah orang kot nih,kita xcun,kita comei je..hakhakhak..yg cun cover cun tu adik kita

skandaLdariLangit said...

ada gambar rina ta? ta keluar gambar =="

bunga said...

kembar ke..hahaha..

nak satu..

Rina Rossoneri said...

macy,a'a, tak keluar gambar ke????cuba refresh....

bunga,haha bukan kembar lohh

oya said...

comel plak monyet nih...hehe

crf said...

Hi, i have just found you blog and i love it. xxx

rainoserez said...

comel jugak yer cik rina rossoneri... punya monyet! hehehee..

Zik said...

cutenyer... patung monyet nie.. hehe