Tuesday, February 15, 2011

Selamat Menyambut Maulidur Rasul...

Dulu masa kecik2, aku sekolah agama...
Setiap kali nak dekat Maulidur Rasul, mesti ada buat persembahan..
Persembahan Nasyid, paling aku suka..sebab leh masuk lewat kelas..mwahahha..

(selalunya 'junjungan mulia' ni lah famous)
Pastu siap ada kuiz lagi, boleh dapat hadiah, buku cerita..

Bila tiba hari Maulidur Rasul,
mesti ada berarak satu taman perumahan nih..
Aku dengan rajinnya pergi...
Berarak dan berselawat dengan semangatnya sambil jalan pimpin tangan..
ngeh ngeh dengan kawan perempuan okeyyy..
Bila dah habis berarak, destinasi terakhir mestilah sekolah..
dapatlah makanan percuma, makan dengan kawan2...
ngeeeee...

Sekarang ni buat apa?
Duduk rumah makan masakan mak yang special..
mak, hari ni masak apa...ngeeeeeeeee
hohohoho

p/s: Rama-rama dalam perut dah hilang, tapi malam kang dan esok mesti datang balik...adeiii

p/s:macam mana nak hadapi interview Psiko?Mau terkejut aku kang tiba2 kena marah ke..

18 Masuk GoaLLLL:

maCy said...

alasan tu boleh diguna. hoho

Catherine- said...

bestnye ade mak masak...

:s

Fariq said...

rama2 dalam perut?? pe tu??

papepun selamat menyambut maulidur rasul...

diana said...

mujur la ada rama2 dalam perut..
kalau cacing???

Ain Zulaikha said...

wahhh tetibe teringat pasal masa dulu... masuk nasyid sebab kawan2 ajak,, then ppergi berarak time maulud dapat makann free.. hehe sambil kawan2 kecoh2.. terasa maca dah besar waktu tu.. tp sebenarnya kecik lagi...

The Crow Empire said...

Best kan zaman skola. Blh masuk nasyid. hehehe..

Oh rosemery, mak kite masak ape ari ni eh? koh3..

(^____^)

Raji berkata said...

hohoho btol2
time kcik2 dlu rajin jer ;D
ad jalan ramai2 msti excited jer
dapat makan free sume2 xD

Magrib said...

thanks 4 drop'n by mate!

salam maulidur rasul

echah mashuri said...

salam maulud nabi .;)

tapi nak tergelak baca komen akak diana;P

Bro Fit said...

salam maulidur rasul :)

niesz said...

hehe..same la ngn niesz..dulu kalau maulidur rasul mesti nk join nasyid..ekeke..

bunga said...

selamat menyambut maulidur rasul.

Lovely Bella said...

mase kecikk.. mmg best laa sambutan maulidur rasul byk bende bt.. skang dh tua.. org cuti.. kene keje.. aih.. hehe

NICK IRFAN said...

rindu zaman skola dulu msa skola selalu jgk berarak ramai2 ni best btol.. kenangan2...

Redbloodsnow said...

salam maulidur rasul dear :)

aliesha kirana said...

slm maulidur rasul!!! AK pun dok relaks kt rumah je..sambil lyn lagu nasyid..hihihihih~

oya said...

same ler kite skolah agama dulu2

Bro Fit said...

wooppss gudluck untuk interview tu nanti ye :)

- Fitrihadi.com -