Wednesday, February 9, 2011

Di Saat Kebuntuan

Nama dia Momo..
singkatan daripada perkataan 'Monyet'..
Kepala dia lagi besar daripada badan dia..
Jadi dia tak boleh berjalan...

Dia jealous bila tengok monyet2 lain boleh berjalan, melompat atas atap..
Dia akan duduk atas meja, berdepan dengan tingkap..
Bila monyet2 lain tengok mestilah terkejut...
dan tak berani nak ketuk tingkap bilik itu..

Pipi dia gebu, siap ada tatu rama-rama lagi..
perut dia sedap untuk dijadikan bantal...
Masa duduk kat hostel, bantal semua tolak tepi,
perut dialah yang jadi mangsa..

Sekarang ni tengah fikir..
Kalau letak Si momo ni dalam mesin basuh..
agak-agak apa jadi dengan dia...lunyai tak??

p/s: rasa makin lama makin gila...

15 Masuk GoaLLLL:

Raji berkata said...

kalau kepala dia lagi kecil dri badan pun xboleh jalan juga si momo tu =.="
err basuh jer
kalau jdi kecik comel hape hak2

aliesha kirana said...

kalu takut nk boh dlm mesin, rendam je ngan air sabun..hihih... tp Ak sllu je boh anak2 patung AK dlm mesin..hihihhi..

Fariq said...

bile la bley gantikan si momo ni.. erm.. tapi takmo jadi bantal n takmo masuk dalam mesin basuh.. :p

echah mashuri said...

olooo..omeyyy.~!!mulut tuh mahai...mulut moncong.ehehe

Fairus Bin Mamat said...

HANTAU JE MOMO TU KAT KEDAI DOBI.. AHAHAHA.. :)

rossoneri said...

raji,lol takut kepala dia jadi kecik nanti..haha

AK,selalunya bear yg kecik2 je sumbat dlm mesin...

fariq,lol

echah...hahaha oh perasan ek mulut dia..bibir dia pakai gincu merah gitu

fairus,nak wat kena gelak apaaaa haha

aLieF si Muncung ManiS said...

thanx awak sbb sudi dtg blog alief dan bagi pendapat ttg blog alief..alief akan baiki blog alief..thanx a lot..kalau ada ilmu,kngsi2 la..alief kena byk belajar supaya mnjadi lebih maju dlm dunia blog ini.thanx bro

NICK IRFAN said...

sian momo tersebut tuan dia xnk bawak dia jalan2 ker? hehe

wanacesh said...

woh,,kena berus la momo 2,,pakai mesin x hilang peta air liuq kat perut momo,,+_+

Bila kita sama-sama PANAS

Miecyber said...

Kesian Momo kena dera masuk mesin basuh...

Apa itu Skim Cepat Kaya ?

hans said...

hahahaha
antor dobi jer lah
selamat sikit Momo
ekekekeke

Jom Ramai - Ramai Join Contest Situasi Hans : Gunakan Imaginasi Anda (Update Terkini)

~cahayaratu~ said...

kang hancur kang..marah aku ng cek ungu!!huhu

rossoneri said...

hahahah yam,abes tu ko nak suh aku sental cam no..aku reti letak dynamo pastu campak dalam mesin je hakhak

rainoserez said...

rina,
ko sembur febrezz, pastu jemur biar dia santai2 tgh panas, misti ok si momo tu nanti.. hehee..

Fitrihadi.com said...

basuh je momo tu.. takde nak jadi apa pun le.. hehe