Saturday, April 3, 2010

Carlo Ancelotti

siapa tak kenal kan,
Manager baru Chelsea, (tak ada lah baru sangat pon)
setelah bertahun lamanya kami bersama...
akhirnya dia terpaksa jua pergi untuk bersama dengan Chelsea..
tak apalah..
asalkan dia bahagia...

Dulu aku suka tengok dia, sebab dia comel macam Santa Claus...
dan dia sangat sporting rilek je..

cuba tengok video nih >>>>>>> Ancelotti and Gattuso
tapi sekarang dia dah tak secomel dan seriang dulu...
dia asyik masam je, sejak prestasi milan jatuh dulu dan sampai la sekarang...

masam kan muka dia...tapi kan..
cuba bandingkan muka dia sekarang, dengan dulu2...
LAIN GILE...
tengoklah video ni >>>> ANCELOTTI

p/s: congratz to Chelsea...
(all pictures are not mine)

7 Masuk GoaLLLL:

kenwooi said...

looks like chelsea is gonna win this time =)

rossoneri said...

well, ancelotti~ heheheh.

~ ReD ~ said...

huhu...man u kalah...T__T

kanip mito san said...

aku membenci Ancelotti... Kali kedua dia mng ngan man u

rossoneri said...

hehehe red,support mu ek..

kanip mito san~ tengoklah dulu dia coach mana...dia dah dpt byk champ tittle masa dgn milan,kali ni dia nak naikkan sama mcm dia naikkan milan plak..

Long Haffiz Long Hassan said...

sori..aku ttp skong arsenal..
mourinho macho la kak..(inter milan)

rossoneri said...

oh tidak, leonardo lagi macho..smua org italy xsuka mourinho tuh,termasuklah fan nye di siniiii.. dia sgt annoying okey