Tuesday, April 6, 2010

Nak Senyum tak??

mungkin ada di antara kamu yang tengah kesedihan,
tidak ada mood,
bosan dengan hidup ni, tapi kehidupan mesti diteruskan..
nak senyum pun payah sekarang...
apatah lagi bila kenangkan peristiwa2 yang pahit tu...

JADI VIDEO INI...
khas untuk mereka yang susah hendak senyum...


video


kalau lepas dah tengok video ni,
masih tak senyum...
hmmmm eloklah pergi jumpa pakar ke,
atau luahkan kepada kawan2 yang boleh membantu...
weeeeeeee
Monkey
Dengan senyuman pasti dapat menggembirakan hati...

9 Masuk GoaLLLL:

Anne Boleyn said...

alaaaahh..comelnye yang petah bercakap tu.
and saye tersenyum masa tengok video ni. Maknanya saye tak perlu jumpa pakar lah kan? hehe :p

rossoneri said...

hhahahah x, xperlu...

kacang87 said...

ank sdare momo ea?pndainye dye men ngn baby..kte x pndai..tp suke baby..heee~kne suh dye ajr la..(╯▽╰)

kenwooi said...

smiling is good =)

rossoneri said...

hehe dia xada kawan, adik dia tu bley la dia wat main...

ken,yeahhhh smile alwayssss

ParkAir said...

huhu petah betul, macam adik bongsu aku time kecik2. skang dah besar jadi pendiam sikit.

maCy said...

tak dpt tgk :(

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

*senyum*

rossoneri said...

macy, knp kamu xdpt tgk?intenet slow ke?

intan... :D