Saturday, March 6, 2010

Leka sangat ber'BLOG'... kan DAH.....

mak selalu pesan,
jangan leka sangat main tu,
nanti mulalah lupa semua benda,
tak sedar semua benda,

OOOoooo kalau tang main je,
bukan main leka ye,
cuba kalau tang belajar,
pernah leka?...
amat peka sedarnya....
 

LEKA SANGAT,
KAN DUA EKOR NYET NIH DAH MASUK BILIK!
DIULANG SEKALI LAGI,
DUA EKOR, OKEY!
(tapi kamu dua ekor sempat bertenggek kat tingkap je)
nasib baiklah kecik lagi tau, comel2 gitu...
aku pun halau lah (macam biasa takkan nak jemput masuk plak kan),
yang tak tahannya yang sekor neh tiba2 wat muka macam neh
MySpace
muka kesian tahap 1 sen punya,
aku tutup tingkap,
Nyet tu masih lagi buat muka 1 sen,
aku pun ambillah biskut,
bukak pintu, dan tengok tong sampah dah tergolek dengan hotnya,
dua ekor Nyet tu sudah berada depan tong sampah...
dan aku melangkah perlahan-lahan, campak biskut dalam tong sampah tu
(kau gila nak suruh aku bagi biskut hand by hand, silap2 tangan aku yang dia ambik)
lepas tu aku pun cepat2lah lari masuk bilik,
sampai terpeleot nok, wawawawawa
seb bek selipar tak putus....
 

kamu bernasib baik sebab buat muka macam gitu ...
i ni tak ada kamera, jadi tak boleh nak ambil gambar,
jadi i cilok je dalam internet, okey....
apa2pun jangan leka2 ye,
nasib baik yang comel masuk bilik aku,
cuba kalau yang ini...


    (ini mawas okey)

-------------------------------------------------------HABIS-------------------------------------------

9 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

hak3..ketawa guling2..

ciannye..kacang rse cik nyet 2 memg berkenan gler2 la kt momo..

asyik g blik sme je..wkakak

ciap bg biskut eyh? nt kompem cik nyet 2 dtg lg..pasni ciap2 amik pic diorg eyh..heheh

kte lps cik nyet msok blik n landing ats katil kte dl, smpai skang ni x bukak tingkap..

SY DA SERIK...hua3

FaTiN said...

ko biar btol ada monyet masuk bilik. bahaya ni rina syg. kang x pasal2 ko dibawa lari masuk hutan. pastu ko dilantik jadi ketua kumpulan. hahaha

rossoneri said...

kacang, cek hangat nooo,xtahan, tu y bukak tingkap seluas2 alam, slalunya ptg2 cek dah tutup..tp cek lupa..xyah tunggu esok,lepas nyet tu dtg, dlm kul 3/4ptg cam tu, kan hujan..lepas habes ujan..datang balik, kacang oiii..hahahhaha tp xterjah bilik cek la sbb tingkap dah tutup...

patin, aku duk kat hulu, tu y byk monyet..hahahha..xyah tunggu depa bawak ak msk utan, aku dah rasa mcm ketua depa je..stiap kali g carik makan, mesti dtg bilik aku mintak izin carik mkn ...wawawawa

amie said...

huahuahuahuah..
adeiii

fitri oh fitri said...

wah, munyit, igtkn pesanan utk remaja2 ke. hahaha





http://fitridzulkifli.blogspot.com

rossoneri said...

hehehe amie

fitri, cerita ini mempunya maksud tersirat..ada cerita disebalik monyet..wawawaw

eQuRlz said...

masa duk kolej kdiaman dulu pn ade pngalaman cm awk gak..monyet byk giler la kt UM tu..

kenwooi said...

haha.. cute monkeys =)

kenwooi.com

rossoneri said...

kan kan kan cute kan kan