Sunday, March 21, 2010

walaupun kamu dah nak kahwin.....

Dia bakal bertunang lagi beberapa hari sahaja....
Dia juga bakal melangsungkan perkahwinannya tahun depan,
mengikut seperti yang dirancang oleh ibu bapa masing-masing...
tapi...
Dia selalu cakap...
'aku belum kahwin lagi, dah kene pinggir dengan kawan2'..
walaupun dia pada ketika itu sedang bekerja atau pun duduk jauh dari kami,
dan memang tiada sebab untuk dia berkata demikian..
bila aku jarang keluar dengan dia je..
mesti ayat yang sama keluar..
'ni aku belum kawin lagi'...

Dia masih muda dan jika perancangan ini diizinkanNya,
Dia merupakan kawan pertama kami yang kahwin dahulu...
UmuR 24 tahun, umur yang sesuai untuk berkahwin..
Tapi dia risau betul jika bila dia dah kahwin,
kami tidak mahu keluar dengannya...

aku susah mahu keluar dengan kamu, kerana aku sibuk belajar..
nanti bila aku tak belajar betul2 kamu marah pula...
bukan niat mahu mengabaikan kamu...
cuma diriku ini kadang2 hanyut dengan dunia ku sendiri
(dunia seorang pelajar lerr)

video ini khas untuk kamu ye
(ingat dengan boyfriend je ke boleh romantik2 nih)
saya tengah testing video,
jadi bagi feedback ye, boleh tengok tak video nih,
tapi untuk mereka yang internet nye laju lah ye...

video

10 Masuk GoaLLLL:

kueyteowkungfu said...

hm...blh tgk vdeo ko! (^,~)
[hehehe. tkjut x tgk mk on9 blog???
hahahahha]

Fafa Rafa said...

pagi-pagi dah sedih.. :'(

nice one! :)

kacang87 said...

waaaa..lagu ni sgt touching..best3

sgt sesuai momo tuju kt member 2:))

rossoneri said...

kueyteow,aku nak pengsan sat..ko dah bosan sgt ke sampai menjenguk blog aku neh...hkahkahak

fara,jgnlah sedih sgt,nanti la kita wat y happy nye laks..

kacang, best kan lagu ni ngeeeee

mendung said...

poyo la weh !! nak nak orang yang nak tunang tu !! kne pinggir konon ! ahahhahaa :D

kueyteowkungfu said...

bkn bosan...t tekanan perasaan.hehehehe.
xdela.mlm td de lat. tarian.
smbil2 ak mluahkn pe y xpuas aty kt blog sndri, kte jln2 cri psl la kt blog2 mmbe y da berabad xdjenguk.huhuhu.
tadaima...;P
[xnk ckp okaeri kt ak??] hehehe.

rossoneri said...

okaeri kueyteow chan..sashiburi neiii (long time no see)..nanti mak dtg ye

kenwooi said...

nice video =)

rossoneri said...

hehehe thanx kenwooi...

hey mendung,adakah kamu mendung hari nih atau smemangnya sudah 'mendung'..mwahahahah..apa2 pun thanx comment...

siti nur fadhilah said...

whoooa...!
mintak tujuk ajar bagaimane, macam mane untuk meng'upload' video? tapi takmo yang kene upload kat youtube dulu segala macam tuh.

saye budak baru belajar merangkak. ;p

:D