Wednesday, March 10, 2010

Flirty @ 1030 FlyFM

siapa dengar malam tadi punya??
hehehe siapa yang tak dengar,
meh aku citer...

malam tadi Hafiz dan Basil buat kerja gila,MySpace
ada seorang pemanggil perempuan ni,
dia nak carik date untuk reunion dia,
dan mintak kat Hafiz n Basil carik siapa2 je asalkan muka xada lah buruk beno,
lepas itu,
Hafiz dan Basil ni Randomly Dialled !MySpace
serius, aku tak tahu betul ke mamat dua orang ni pergi main dial je,
biar betul kan ...
yang minah ni pulak memang sangat terdesak lah...
lepas tu setelah DJ dua orang ni dial...
seorang Jejaka entah siapa ini pun angkat je...
dan yang paling best..
dia pun MELAYAN..
hahahahahahah...
lepas tu, memang sangat berjalan lancar,
mamat ni setuju!...MySpace
Hafiz dan Basil ni pun suruhlah mamat ni bagi no telefon dia kat minah ni,
dan bincanglah kamu dua kat luar...

GILA LA wei...
hahahahahahha, aku tengah pelik ni biar betul Dj dua orang ni main tekan dial je..
kalau korang yang single ni kan,
terdesak sampai buat macam ini ke??..
MySpace

11 Masuk GoaLLLL:

Fafa Rafa said...

err.. fara tak.. hahaha!

FaTiN said...

sudah tentu tidak ! lelaki pun sape ntah. mana la tau penjenayah ke apa haha

jaya jr said...

baek cari kt fb k.blog k..
nampak laa jgk asal usul..
haha..

KaCaNg87 said...

ish..x berani la..kwn yg knl ajk kuar pon pk 2 3 kali..hohoh

rossoneri said...

hahahah fara,mmgla x..haiyaa

patin,tu la pasalll,mmg terpikir mcm tu,sbb tu rasa mcm biar betul Dj nie main dial je ..

jaya jr,minah tu xada keje nak wat keje gila..wawawaw,inilah ciri2 orang yang carik penyakit...

kacang, kita xtahulah minah ni betul2 ke nak kuar dgn mamat mana ntah ni kan..menakutkan je.

F U N F A B U L O S I T Y said...

haha-macam agency carik jodoh pun ade gakk-
femes lah radio tuu nanti jadik agency cari jodoh
sape terdesakk sangat nak couple2 leh contacy radio tuu kot.haha.macam2 lah.
jangan2 si pompuan tu dengan lelaki tu betul2 akan berkahwin suatu hari nanti? tak ke dapat pahala si hafiz n basil ni kannn? haha ;D

rossoneri said...

hahahah, mmg segmen ni dah mcm segmen carik jodoh, tp kdg2 meruntuhkan hub pun ada gak, hahaha.. kalau minah tu kawin dgn mamat tu, Alhamdulillah.... heheheh bangga si hafiz n basil tuh

Hafiz Azmi said...

huhuhu, terdesaknya.. :D

rossoneri said...

hehehe yang plg seronok adalah Dua orang Dj tuh...dorg mmg suka kalo buat keje2 gila neh

Hasyiya karimah adli said...

hahaha. sy dgr jugak semalam. DJ ni mmg main dial je kot. selambe badak je.hahaha

rossoneri said...

hahahaha kan kan...Dj dua org ni mmg favourite sy lah..gila dorg semacam..hahahah..mlm ni kita dgr lagi ye