Wednesday, March 31, 2010

MAKAN je keje....

wah~ tak lama lagi semester akan berakhir,
tinggal minggu ini sahaja lagi..

untuk kenangan kami bersama,
selama TIGA TAHUN,
apa lagi, agenda makan la sebagai kenangan terakhir bersama...
memang sangat best!..

 adeii buncit sudah perut makan banyak gila ayam..
(Ms Pau yang amek, aku tukang melesapkan ayam je)

rasa macam tak percaya je,
semua ni akan habis..
nanti masing-masing akan pergi ke haluan masing-masing..
masa tayang slide aktiviti kitaorg selama ni..
rasa sedih pulak..huhuhuu

apa-apa pun, walaupun kita dah berpisah lepas ni...
kalau yang nak kahwin tu, jangan lupa tag dalam facebook...
(kacang, umum kat blog , okey..mwahhaha)


tak lupa gak pada pensyarah yang selama ni banyak layan kerenah kami,
terima kasih banyak2 sebab sudi datang ke majlis kami malam tadi...
pensyarah kami memang gempak!! sentiasa bagi sokongan

(taken by liza kun~)
tak lupa gak pada Mr AJ,
yang sudi luangkan masa set up benda2 teknikal nih...
staff2 pusat pun gempak!!..
malam tu mereka mesti sibuk gila sebab ada lagi satu program lain selain kami...

ok lah... 
MySpace guyz..

p/s: all pics are not taken by me,but i put my 'mark' there, so the others are not use it wrongly..

10 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

sedeynye da nk abis..hurm..kacang pon x taw la lps abis stdi ni xtif berblogging ke x lg momo..

x taw nk ckp..myb pas kuar ukm ni, blog kacang pon berkubur la..:((

rossoneri said...

alorrrr sedih lor cam neh...

KaCaNg87 said...

wuaaaaaaaaaa..sedihnye..xpe2, kte contact kt tepon..hehe..eh3, kacang ad ke no momo ea?cm xde..huhu

rossoneri said...

sebelum ni kacang ada no kita, melainkan kacang tukar no baru atau hp baru..heeeeee

rizal jabai said...

wahhhh...sedihnye..mkn la pengubat segalanyee..huuuu

jane said...

teruja ku menengoknyeeeeeeee







uuuuuuuuuu jeles

KaCaNg87 said...

aah, yg no.mxs 2 kn?ader2..hehe

x tukaq no.lg..syg no ni..heee~

jane said...

hye kacang...
ngeheheheheh





gudluck to both of u n selamat brcuti ;)

KaCaNg87 said...

hi jane..tq2..[suke dlm sedey..huk3]

Eryati said...

suka dgn kepak bakar tue...minta dua...ngehehe...rasa nk mkn...huhu