Sunday, March 14, 2010

MISTERI

bermula dengan si oren dan si keding,
mereka muncul di hadapan rumahku secara tiba-tiba,
tanpa diundang,
tanpa dijemput,
mereka dengan muka tak malu menumpang di rumahku,
tapi lebih kepada tinggal terus di rumahku,
makan di sini, tidur jua di sini,
aku tidak kisah,
tapi bila banyak sangat pening kepala jua,
(ye la, dengan si putih, si bubu, si kiki, si cicak)
seperti rumah kebajikan saja,
tak apalah buat amal,
temankan ibuku.....

yang menghairankannya, MySpace
ada orang MISTERI bagi paket whiskers makanan basah tu,
tiba-tiba saja ada paket tu sudah terbukak,
berebut-rebutlah mereka2 ini makan,

lelaki atau perempuan,

tua atau muda,
kecil atau besar,
entahlah

sememangnya tidak diketahui,
cuma kebelakangan ini DIA tidak lagi memberi
makanan seperti biasa.
MySpace

10 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

sunggoh x malu mereka itu...hua3

rossoneri said...

hahaha pernah ka mereka berasa malu

amie said...

ade yang bg makan?wahhh
kekekek..
eh eh ade name bubu lah..
kakakaka

rossoneri said...

hahahah..a'a lupa nak cakap kat amie, 1st time g blog amie 'eh ehhh nama kucingkuuuu'...hahahahah..

FaTiN said...

rumah ko byk kucing ek rina?

rossoneri said...

heheh a'a cek patin,sampai aku xtau yang mana kucing aku..hakhakhak

ParkAir said...

dah cukup ke tak kucing tu, kalu x cukup meh amik kat umah aku. ada 12 ekor banyak sangat la.. ;)

rossoneri said...

eh xapalah ParkAir, kat rumah ni sampai dah xtau mana satu kucing hak milik rumah tu,bila time makan, dan2 kucing2 lain pun mengaku dia pun ahli rumah tuh

F U N F A B U L O S I T Y said...

dex minat gakk ngan kucing ni-stacy da dua minggu selamat melahirkan 3 anak!huhu ;D

rossoneri said...

ehhhhh macam sama tarikh melahirkan anak, dengan kucing kita jee... wah nama kucing dex, stacy...kelas gitu hakhakhak