Tuesday, March 23, 2010

Apa Saya nak Buat kalau DiBeri RM100



aku join contest lelaki ini..
kalau nak tahu lebih lanjut, clicklah gambar duit tu ha..


aku suka berjoli...hahahah
nak lepas stress, aku seorang yang cepat stress..
tapi aku tahu macam mana nak lepaskan stress...
sebab itu aku masih waras sampai sekarang...
MySpace

kalau aku ada rm100 itu,
perkara pertama aku buat ialah pergi ke KLCC...
bersama dengan rakan-rakanku
melangkah masuk ke Kinokuniya,
dan beli buku yang berharga rm34.90


kemudian, kami pastinya akan pergi melantak,
di food court je kot...
lepas itu berlegar2 di food court memikirkan nak makan apa...
last2 makan McD je yang pasti...
hahkahkahka..im loving it~
sekitar rm10 melangkah pergi..

seterusnya, kami akan pergi menonton Alice..
dah lama aku mengidam nak pergi tengok..
rm12 terbang sudah...

selesai menonton dan bergelak sakan,
sudah tiba masanya untuk kami melepaskan suara kami yang lunak ini...
mwahahahha...
pergi ke WangsaWalk, menghabiskan baki duit yang ada
dengan BERKAROKE....MySpace
yeahhhhhhh...
kepada rakan-rakanku, bukan niat tak nak belanja,
hakhakahk, tapi tunggu aku kerja, baru aku belanja..hkahaka okies..
MySpace

12 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

kalu kacang lak..nk mkn..pastu mkan...pastu mkn lg..smpai la abis duit 2..ngeee~

Rina Rossoneri said...

hakhakhaka..adeii naiklah beratuku kalo asyik makan je,kacang..kacang slim bley lahh

Syafiq Kadiran said...

kalo ade rm100 skunk ni, aku nak habeskan kat bundle...
bli baju ngn suar banyak2...

KaCaNg87 said...

haha..slim la sgt..momo pon slim je ape..heheh

Lelaki Ini said...

hehee..good entry.. :D

tQ for joining & good luck to u.. ;)

FaraWani said...

hahaha.. sama la kita, masih belajar.. :)

kalau fara, rm100 tu nak beli kasut baru, ajak nuar date, and beli dvd adnan sempit.. hahaha!

Rina Rossoneri said...

syafiq,heheheh wah suka beli suar ye..

kacang, ang xtau hakikat sbenar.. hakhakhak

lelaki ini, :D u'r welcome, n tq

fara, haih 'abg' nuar tu xley tinggal betul...haha

B L O G D E T said...

semuga rina menang ea ;D

Rina Rossoneri said...

hehehehe thanx dex

FARHA said...

bestnye kalau dapat 100. joli jole sakan!!! haha.

MyaFiza said...

agak2 brape lagu sempat nyanyi

Rina Rossoneri said...

aten, haha tauuu xpe..sehari je bley habes...

fiza, xpenah kira lah pulak berapa lagu..biasanya pegi ramai2, kdg2 tu kaco kwn nyanyi...hahaha