Saturday, January 1, 2011

Hi 2011

Wah dah masuk tahun baru 2011 lohhhhh....
Korang pergi menyambut ke malam tadi...
alah setakat bunga api je pon kann..
kawan aku kecoh pasal tak dapat tengok bunga api..
macamlah tak pernah tengok, kecoh!
hahahaha lalalalaaaa

Semalam, Mula2 temankan kawan aku ni membeli-belah..
sakit pinggang aku dah, pastu jalan laju..
Tahulah u pakai Sneakers i pakai Heels!
dan Siapa kata Lelaki membeli tak cerewet...
Ohhh sama je...
dah beli short pants nak tengok lagi short pants..
Kata tak nak beli seluar, tapi beriya2 tengok seluar...
oppps, kalau dia baca ni habis aku...
syhhhhhhhhhhhh diam2 tau Far...

Lepas tu, kawan2 aku ni nak berjalan2 KL lah..
Aku boleh lupa pulak kan semalam hari terakhir 2010...
Pastu yang mereka2 ini boleh nak pergi Putrajaya pulak kan..
Aku dah lah Cindarella kena balik sebelum 12...
wawawawawa..
Pastu nampaklah Pasar Tani kat Putrajaya ni..Besarrrrrrrrr haha jakun jap.
Dan memandangkan yang perempuan2 penat, jadi lelakilah yang belikan..
MySpacelalalalaaaa..
Mereka kata Pasar tani kat situ Besarrrrr dan macam macam adaaaa dorang pun jakun..
Sedang kami melepak2 makan...
TIba2 terdengarlah bunyi handphone aku..
'Nak kemana kamu bertiga jangan sampai bangunkan naga' (ost Magika wawawa)..
dan ohhhh My mom suruh CIndarella balik...
zuuppp cepat2 kemaskan makanan..
Yang driver dah membebel kena hantar Cindarella...
hahahahaha..MySpace

Sampai di rumah aku je, Tepat SATU minit sebelum pukul 12,
Makanya, Lepas mereka keluar dari rumah aku, sudah pukul 12...
Dan rupa2nya, Driver pergi ikut jalan yang tak nampak bunga api..
Konon2 nak pecut tengok kat DUKE kot...
Akhirnya bak kata kawan aku Dapat tengok Asap Bunga api jeeeee...
hahahahahah..pastu dok salahkan aku...

Moral of the story jangan bawa Cindarella masa New Year...
MySpace
Elleh, Bunga api je Ponnnnnnnnnnnnnnnnnn..

Bak kata kawan aku nak pergi Romania sebab kat sana belum New year lagi masa tuh..
mengong

p/s: oh dan aku buat apa masa pukul 12 tuh?
dah ada depan Laptop lalalalaaaaaa

29 Masuk GoaLLLL:

Unknown said...

epy new year sis.. =)

TunTeja said...

hahahaha...siap dapat msg macam lagu magika tu.lawak giler :)

Fay said...

happy new year! XD

saya x tengok pon bunga api malam tadi. hihihiii.

Ain Zulaikha said...

errr jap jap jap, rosmianista ni sebenarnya lelaki ke perempuan? huhuhu

selamat tahun baru :)

Unknown said...

wah! seronoknyer ada bunga api sy kt sini langsung xdgr ape? sob2...

Rina Rossoneri said...

zairie,eppy new year :D

TunTeja,adik kita kata kita gila sbb letak lagu tuh wawawaw

fay,eppy new year...lorrr,xpe,xpenting pon bunga api tuh

Ain!!hahaha kita perempuanlahhhh, ain ingat kita laki keee.. blog ni siap ada bunga2 lagi xkan laki kottt..

nick,ala bunga api xpenting ponn

Fariq Jalil said...

aish,, kurang paham aku,, adeh2..
tapi fuyoo kuar tak ajak lak tu,,

papepon selamat tahun baru tau..

Sindarella said...

duhh..senasib dgn kawan awk ! =="
ta dpt tgk bunga api taon baru..sobsob
HAHA ! *jalan crite jeh lain skit ;p

yela u cindarella i sindarella..aww

MéuzAngelo™ XXIII said...

tak sempat nak tgk bunga api.. :(

Unknown said...

happy new year beb! :)

anne said...

a'a kan.. tengok bunga api je pun. time merdeka ada bunga api gak. huhu..

happy new year cinderella.. hehehe

sugar2 kapas strawberry said...

menyambaut new year dgn big apple di dalam bilik sahaja

Unknown said...

tp nmpk meriah sikit rasa la jgk suasana new year...

Balqees Amanda said...

tak ujan ke kat sana semalam..kami tengok bunga api usha kot tingkap jek,,

ftrhd said...

wuu bestnya bleh shopping dan jalan2 masa malam tahun baru... saya dok umah je..malas kuar sebab jalan jem..

Unknown said...

happy new year, cinderella...

mlm tu ada tertinggal kasut tak?

=)

toyolkiut said...

hahaha..
lain kali suh ia beli bunga api sendiri..kesian..tengok asap je ye..
lawak la ia tu..

Kalamhati said...

hehe cinderella mak ye..bagus2..anak yg baik..=)

mizan said...

heppy new year, nic la awok punyo blog page..sejuk mata. selamat tahun baru..

belogapasajajadi.blogspot.com

new entry : facebook new messages system like email.coming soon

Ain Zulaikha said...

laaaa perempuan ke.. hehehe sori2... btw skrg ni dah masuk semester baru T_T hari fes tak de kelas yeayyy :)

NomborSebelas said...

babai 2010

Kak Amy said...

Happy new year. amy follow here n salam kenal ye..

Puteri Iqa Izyan said...

err.sambut dpn laptop je.huhu

p/s: thanks singgah and drop komen. skang mase nk bls balik since line tenet ok la jugak ;))

Unknown said...

SELAMAT tahun baru ya

noa said...

sib baik cindarella sempat balik sblm kul 12

kalau tidak......jeng jeng jeng misteri.....

hans said...

selamat tahun baru wieh

P/S : Contest Dari Proton! Menangi Hadiah Percutian Ke Monte Carlo Monaco!

Raji and Yeen said...

hahahaha bgus juga jdi cinderella ni..
bahaya owh anak dara kua mlm2 nih :P

eh kua ngn sape la tu en =.="

Happy new year btw ;D

CIK TOM said...

slmt tahun br..wah ringtone lg magika..hihi...

bahaya...cinderella akan jd org biasa slps kul 12 mlm..kena la blk awal..hehehe..

FarhanaFabulous said...

epi new year...following...