Sunday, January 23, 2011

Kepala terus Migrain lepas tengok nih..

Semalam aku punya aktiviti...
Tengok Paranormal Activity 2, wawaw..
sebab dah tak ada aktiviti nak buat...

Kawan aku kata Part 1 punya best..
Jadi walaupun aku tak tengok part 1,aku tengok je part 2 terus..
Kawan aku pun dah cerita pasal part 1 punya...
Mula2 tengok ni, aku tak sangkalah Filem ni cuma guna self camera dan CCTV sahaja..
wawawaw...
Filem ni sangatlah tenang, kalau tengok kat rumah gerenti tidur..
Tapi, Bila sampai part seram terkejut tuh, pergh menggigil badan aku terlampau terkejut..
hahah, ye lah korang tengok mula2 air tu tenang je, sekali tiba2 muncul buaya sergah..
(ini perumpamaan sahaja)...
Filem ni memang lambat sikit, tapi itulah kelebihannya..
Sebab sekali dia terkejutkan kita, aku rasa nak tercabut jantung aku..
Sekurang2nya cerita ni lain daripada lain...
Dan, Filem ini juga kisah benar sambungan daripada part 1..
Kalau part 1, kisah si kakaknya, part 2 kisah si adiknya pula...

Lepas tengok cerita ni terus kepala aku berdenyut2 macam urat nak tercabut..
(semuanya nak tercabut lepas tengok cerita nih)..
Mungkin sebab over terkejut wawawa...
Asyik tengok cerita hantu je, last2 aku yang tak boleh tidur..

baby ini sangat comellllll

17 Masuk GoaLLLL:

A.s.t.i.n.a said...

Soalan.. soalan...
adiknye ni mati jugak kerrr?
kalau mati tamo tengok ahh..

TunTeja said...

ade kawan suggestkan jugak cte ni kat saya! nak tengok kat mane ek?

Fariq Jalil said...

erk kena gi tgk gak ni..

anamizu said...

omputih kalo buat citer seram mmg rase nak gugur jantung nengoknye..ngeee~~~

recent post : |suke ke word verification???|

FaTiN said...

aku x tengok awal2 lagi cite ni.haha

Unknown said...

memang seram sis..realnyer. hehe

Raji and Yeen said...

aaaa citer ni sgt menakutkan x.x

Woofer Storm said...

part 1 dah tgk,seram gak tapi ada gak part2 yang buat tertdo ni.heheee

dyah16 ! said...

suka tengok cite hantu. boleh jerit2. hehehe :)

The Sharkox said...

heran bagaimana anda kata filem ini best???????

Rina Rossoneri said...

sharkox,setiap orang tastenya berbeza :D

Unknown said...

nnt nk try download la sbb sy ske seram2 ni lagi seram lagi bagus! hehehehe

CIK TOM said...

xpernah tgk...tp teringin nak tgk...

Unknown said...

best ke cite nih..rase tba2 nk tgk/huhuh

noa said...

aku tgk part 1
menyampah aku

so aku tak folo pun part 2

takpe2 nanti aku cr vcd cetak rompak je huahuahuahua

oya said...

best ke...tkt gak cite hantu nnt sndiri trbygn..lgsg insomnia..adui

Kay- said...

aaa~ nak tengok jugak lah pasni!