Wednesday, January 19, 2011

Pengulas Sukan Lelaki, perempuan dan .....

Biasanya bila kita tengok perlawanan Bola Sepak kan..
Telinga kita ini sudah biasa dengan Ulasan daripada pengulas Lelaki..

'Perlawanan kali ini tidak disertai oleh Inzaghi kerana dia mengalami kecederaan di lututnya'
'Ya, Hantaran cantik daripada Nesta. Seedorf, gelecek yang cantik dapat melepasi pertahanan Roma. Oh, permainan yang kasar daripada De Rossi. Borriello, pemain yang dipinjam daripada Ac Milan, adakah dia akan menyumbatkan gol kelabnya sendiri'
 'oh, bola yang cantik daripada Totti, Borriello membawa bola dan sudah mara ke dalam kotak penalti. ya, GOOOOLLLLLLLLLLLL!'

Cuba kalau Pengulas perempuan yang sangat feminin, pengulas ini gila korea...kan sekarang perempuan Malaysia gila Korea...

'Eh, baju Pato nampak terlebih besar atau Pato sudah kurus. Wah, De Rossi rambut baru dan sudah ada jambang. Nampak dah matang sikit'
'Nesta,membawa bola, hantar kepada Seedorf. dan O.M.G, seedorf terjatuh akibat asakan daripada Materazzi. Seedorf kelihatan teruk, dia sedang meraung2, poor him. bad bad Materazzi!'
'Pirlo, yang bakal membuat sepakan sudut. Ibrahimovic sudah menanti di dalam kotak penalti. Oh oh ohhh moooo,  ottoke. Oh Oh, Boateng kembali mara ke dalam kotak penalti dan AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(jerit sekuat hati) gol!!!!!!!!!!! yeayyyyyyyyyy Boateng gempak lahhhhh, love u muah muah'

dan Kalau Pengulas Mak Nyah...mestilah kena guna dua orang pengulas mak nyah, baru meriah...
Nong Poy, nyah Thailand (credit)

'Perlawanan di antara Ac Milan dan Roma yang kendu2 gitu. Bahagian penyerang Ac MIlan termasuklah Cassano yang baru sahaja menyertai Ac Milan musim ini. Eh nok,cuba tengok Cassano jalan, memang kamben, hahaha.
'Nyah, kau nak jadi Kak Nam pulak kee'..
'Eh kau dengan helmet kau tuh duduk diam2 ye, ha kan dan terlepas laki kau tadi gelecek bukan main'
'Siapa pulak laki aku'
'Itu ha, si Ikan kembung. hahahah'

p/s: Malam ni nak tengok Khurafat.ngeeeeeeeee. esok kan Thaipussam, Jadi? Selamat menyambut hari Thaipussam kepada sesiapa yang menyambutnya.

kendu=kacak
kamben=jalan tonggek
kak nam=mulut jahat
helmet=rambut palsu
ikan kembung=perut buncit
perkataan ini, untuk mengetahui lebih lanjut, boleh Rujuk SINI dan SINI

18 Masuk GoaLLLL:

Fariq said...

hahaha,, cara ulasan ko ni ade skit2 macam hasbullah awang la,, ngee

Detail Segmen Mari Menyambung Cerita

Kalamhati said...

ahahahadeh!sabo je rina ni..wat akak tergelak je baca ulasan nyah tu..wakekeke

maCy said...

na tgk rina mengulas msk tv. keh3

! Encik Nakal ! said...

ahahaha.hahahaha

3 suku kata

hekhekhek

NICK IRFAN said...

wakaakka kretif giler la awk ni! hahahha

TunTeja said...

kah kah kah!!!
serious lawak entri ni.sukeee!!!!!

FaTiN said...

ommo ommooo ottoke . Heehee

Cute lah !

Aku pon hantu korea=D

Yutaka Mushimura said...

kretif gak nie..best2....kah3x...tq ek..tq

kiwi said...

haha..klau pengulas maknyah..x thu la nk ckp ap..gelak je memanjang

nurfaiz shaidan said...

Nasib la takde lagi kan? Kalau tak mesti semua lekat depan TV setiap kali berita sukan! Dah tak jadi berita, dah macam sitkom pun ada :D

rossoneri said...

fariq,mmg tiru dia pon haha

kak kalamhati ,ngeeeee :D

macy,oh tidakkk

en.nakal, hekhekhkehek

nick, ngeeee :D

tunteja,ngeee :D tima kasih

fatin, oh patin oh aigooo ottoke oh mo oh mo haha

yutaka, :D ngeee tq sbb suka..

kiwi,semua orang xfokus agaknya tgk bola nanti hehe

A.S.T.I.N.A said...

Wahahaha ade bakatttt... boleh lah jadi partimer... mauu?

Fitrihadi.com said...

hahah tak pernah dengar cara cakap nyah.. camtu ke nok?? hahaha

nora said...

hahhhahahahah ngek

akmalhilmi said...

hahahahaa
like skali

#gelakkawkaw aku bace :)
huhu
sengal tol

entri terbaru from me :) http://bit.ly/gMbaeX dan http://bit.ly/dWVhEq

NICK IRFAN said...

ape akan berlaku klu pengulas org gagap? plak? msti nak sebut nama pemain pun berjam2.. hehehe

echah mashuri said...

ahhaah...terbaekk ahh..kalau pompuan yg takeover habih jadi gosip pesyen;p

ARieF said...

xdpt byngkn..
hahaha