Monday, January 24, 2011

Ac Milan 2-0 Cesena

YEahhh, Milan masih lagi menduduki takhta nombor 1 Serie A..
Abbiati juga sudah kembali...
aku sangat suka! mwahahaha...
tiada bola yang bolos...

Dijaringkan oleh Ibrahimovic pada minit ke 93, 
Tapi dijaringkan sendiri oleh Cesena pada awal minit ke 45..

Harap-harap Nesta tiada ada apa2 sebab semalam dia terpaksa keluar padang awal...
Dan digantikan oleh Sokratis pada minit ke 23...
Nesta, be strong! credit to acmilan.com
 
Apa-apa pun yang penting kekalahan Inter dan Lazio menyebabkan kedudukan Roma dan Napoli,
semakin kukuh, iaitu Napoli di tempat kedua beza 4 mata dengan Ac Milan..
Dan Roma di tempat ketiga beza dua mata daripada Napoli..

aku punyalah tunggu perlawanan Ac Milan ni sebab ingatkan pukul 2,
rupa-rupanya pukul 3:40, gilo apa...terus aku tidur..
Ibrahimovic, atau ibracadabra. credit acmilan.com

15 Masuk GoaLLLL:

aleen aiden said...

erk,bab bola,surender.huhuh

A.S.T.I.N.A said...

Lawan Cesena perlulah memang... huhu tak pernah amik tau sal bola...

Heidi Shafiq said...

aiseh.. bola aku tgk man u je..

Jazli Safwan said...

Cesena memang main berkampung lah.

Robinho banyak jugak lepas chance.
tapi 30 saat sebelum tamat, Ibra skor!
fuh!

aliesha kirana said...

erk xminat bola..hahaha.. tp sokong pasukan harimau malaya je..hahaha~

NICK IRFAN said...

bila la agaknya man city nk lawan ac milan ni.. hehe

Fitrihadi.com said...

semalam MU menang kan..hahah

maCy said...

tbe2 macy pikir, blog bunge2 ckp sal bola.ki2

nora said...

perhhh Malaysia mmg hebat arrr

terbaik

aku tak kira aku nak join gak)

Ann said...

lame xtgk aksi ibrahimovic...tgk mase men ngn barca jer.

hans said...

ibrahimovic memang cool weih
hebat dia

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

ardinihumaira said...

hehe tengok bola memang tak pasan kol bape

Ain Zulaikha said...

bola tetap di hati rossoneri :)

eh, tertarik dengan nama ibracadabra ...

Raji berkata said...

Malaysia dh tmpt keberapa weh?

TunTeja said...

wiwitt...tu diaa.cite pasal bola.tak reti nak ulas! hahaha