Friday, January 7, 2011

Hai Cassano!

Malam tadi ada perlawanan bola sepak Serie A (liga Itali),
dan aku boleh terlupa pulakkk...
Apa2 pun Ac Milan 1-0 Cagliari
wuhuuuuuuuu....

Gol yang satu itu datangnya dari Strasser 
(siapa mamat stress ni aku pun tak kenal,midfielder, umur 21)
dan yang membantu Strasser ini dalam menjaringkan gol ialah...
ANTONIO CASSANO...
wuhuuuuu...walaupun ini baru perlawanan kedua bersama Ac Milan,
dia sudah menunjukkan prestasi yang memberangsangkan..
(perlawanan pertama ketika perlawanan persahabatan kat Dubai)
hi cassano (credit acmilan facebook)
ini ketika perlawanan di Dubai vs kelab al-ahli, nombor jersi dia 99! 
credit ac milan facebook
Allegri mengamuk (credit acmilan facebook)

Ini barisan pasukan malam tadi
Cagliari: Agazzi; Pisano, Canini, Astori, Agostini; Nainggolan, Conti, Lazzari (Biondini 48); Cossu; Nenè, Matri (Acquafresca 84)

Milan: Abbiati; Abate, Bonera, Thiago Silva, Antonini; Gattuso (Strasser 58), Seedorf, Ambrosini; Merkel (Cassano 74); Pato, Robinho

Bagi perlawanan lain pula,
Lazio seri dengan Genoa 0-0 tetapi kekal di tempat kedua dengan mata 34...
Inter pula menang besar 3-1, merupakan perlawan pertama(kot) bersama Leonardo,
namun Inter berada di tempat ke 7 dengan 26 mata..
As Roma juga menang besar 4-2, dan kini berada di tempat ke-4,
(entah bila masa roma naik aku pun tak tahu)
YAng PEnting, Ac Milan berada di tangga pertama dengan 39 Mata!
aku suka gambar ni, si Totti main2 dengan kamera. comel!! credit to footbalitalia


13 Masuk GoaLLLL:

Fariq said...

wuhuuu.. menang lagi...
strasser tak kenal???
mesti tak penah main pes kan,,hehe

hans said...

lepas ni femes la mamat yg sumbat gol tu

P/S : Hidup Nih Tak Habis - Habis Dengan Macam - Macam Isu

NICK IRFAN said...

hebat la milan ni wlpn tanpa kaka dgn ronaldinho...


er... er.. anda di tag!!!!

Raji berkata said...

igtkan ronaldinho jer ayam tambatan

rossoneri said...

fariq,of coz ler xmain hahah

hans,skrg tgh melonjak naik..

nick,milan sentiasa hebat,dorang tak depends pd 1 player,whole team main peranan...

raji,ronaldinho dah bye bye

|-sw33t-dream-| said...

wah...pandai awak ulas sukan...

Fxysche Nas said...

memang gile bola habisss ne
hebat2

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year! :)

Psst : Lelaki Bersuara Emas Jadi MrBean!

♥ ieRa ♥ said...

suke totti tu..;p

maCy said...

oh ritu macy tau arsenal seri je. ekeke

ferry said...

tak tau plak ada bola nih..hihi..

NICK IRFAN said...

er.. er... anda dapat award!!!

Ain Zulaikha said...

huwaaaaaa bola luar negara mmg ambo dop layan.. hhehee