Monday, January 10, 2011

Ac Milan 4-4 Udinese

Ha amek kau seri 4-4 gitu...
Lapan2 gol ni aku tak tengok..sedih kan..
ni semua sebab Anugerah Juara Lagu..haishh..
Aku nak tengok Faizal Tahir je, mak aku nak tengok semua..
hahahahaha...

barisan pemain
Milan: Amelia; Abate, Bonera, Thiago Silva, Antonini; Gattuso, Seedorf (Cassano 69), Strasser; Robinho; Pato, Ibrahimovic

Udinese: Handanovic; Benatia, Zapata, asamoah, Inler, Pasquale, Barbe, Domizzi (Coda 73); Isla, Abdi

Minit ke 35 - Di Natale (udinese)Jaringkan Gol
MInit ke 45 - Pato (milan) Gol!
Minit ke 53 - Sanchez (udinese) Gol...
Minit ke 66 - Di Natale lagi sekali jaringkan Gol..
(masa ni aku tengok kejap, nak pengsan aku tengok Milan tertinggal)
Minit ke 77 - Gol sendiri dari Benatia Udinese memberikan Ac Milan 1 gol..
Minit ke 84 - Pato menyamakan kedudukan..
(aku tengok lagi sekali wahhhh tiba2 dah seri,gembira kejap)
Minit ke 89 - Denis udinese Gol...4-3 sudah..
(tiba2 aku bukak Udinese dah tambah Gol,masa tu rasa nak pengsan lagi)
Minit ke 93 - pak berahim Ibrahimovic telah menyelamatkan maruah Ac Milan
 (Tengok dalam Facebook Pak berahim jaringkan gol penamat)

Kesimpulannya, satu Gol pun aku tak dapa tengok..hampeh..tengok Highlight je ler...
Abbiati tak ada loh, tak best..

Kelab Serie A yang lain, 
Lazio,roma,Juventus yang menduduki tempat ke 3,4,5 semuanya Kalah..
Tempat kedua Napoli menang dengan Juventus 3-0..
Dan Inter juga turut tersenyum kerana menang tapi tak boleh senyum lebar sangat,
sebab tempat KeTUJUH punnn..

p/s: yang penting Faizal Tahir Best!!

1 Masuk GoaLLLL:

ardinihumaira said...

ngeee cedapnya makan :D