Sunday, April 4, 2010

SUPERPIPPO

Dia kata, dia tidak akan berkahwin ....Kenapa???
.............bacalah sampai habis dulu.................
sekarang umur dia dah 36
(9hb 8 ni, nak masuk besday dia, jadila 37)
Dia sama zodiak dengan aku, Leo
dia suka lagu 'sei solo tu  daripada nek & laura pausini'

Dia ada seorang adik lelaki,
namanya Simone...
Simone pun main bola macam Dia juga,
Simone pernah main di Lazio,
juga posisi yang sama seperti abangnya..
Simone ada seorang anak lelaki, Tomasso...
Dia sangat sayangkan anak buahnya, Tomasso.
Dia juga ada seorang kawan baik...
nama panggilan kawannya, Bobo...
ataupun nama penuhnya Christian Vieri...

Ramai suka kutuk Dia
'Dia tu king of offside, kalau formation xmas tree lagi lah banyak offside'
'ah, dia tu sampai kat kotak penalti je nak jatuh, sikit2 jatuh'
'Dia tu, suka main sorang2 je tak nak turun bawah'

 biarpun telinga ku dan hatiku panas membara,
tapi aku tetap sabarkan diri..
sebab aku tahu kenapa aku suka Dia..
aku suka Dia di atas padang...
Dia langsung tak takut dengan penjaga gol..
Video
kalau kaka' berlari dari bawah laju giler, tapi bila berdepan dengan penjaga gol, dia tak boleh..
sebab itulah bergunanya Dia ini...
Kaka' gerenti hantar bola kepada Dia..
aku suka bila pemain lain hantar bola dari bawah, dan hantar pada Dia,
dan Dia akan lari dan terus masukkan GOL...
Video (minit 1:22)
Lepas itu dia akan berlari dengan ganasnya mulut ternganga kerana terlalu gembira...

Biarpun apa orang kata,
Dia tetap Top Scorer European Competitions, 68 gol..
Dia juga Top 6 dengan menjaringkan sebanyak 25 gol sepanjang bersama pasukan kebangsaan ITALY,
Dia berkongsi kedudukan dengan Adolfo Baloncieri dan Alessandro Altobelli,
Dia juga selalu menjaringkan gol di saat2 genting,
paling aku ingat ketika menentang Ajax yang melayakkan Ac Milan menang Champ league 2002/03,

Aku tetap suka kat Dia,
walaupun dia Playboy dan suka Party..


dan Walaupun suara dia tidak sedap..
video

apa-apa pun, aku sangat terharu...
sampai sekarang dia tak kahwin-kahwin sebab nak tunggu aku habis belajar...
mwahahahhaha...
Fatin, ko ingat ko sorang boleh perasan...hahahah
MySpace

15 Masuk GoaLLLL:

amie said...

hahuahuahuahauh..
ok suda..
eh nak lagi lah..
muaahahahahahhaa..
ok ok cukop amie..
haisss..

rossoneri said...

amie sengal

ana_zara said...

tahniah atas perkahwinan anda ye..(wish awal2 dulu).. hohohoho

kueyteowkungfu said...

ceh~ bazir je mk bce smpi abes!
hahahahaha.adei~~~

Shahireen Zulkifli said...

hhahahahahah :)

rossoneri said...

ana, wahhhh terima kasihhh hahahha..

kueyteow n shahireen, jgn jelesss hahahaha

Luffy said...

hahaha. ko sanggup ker kawen lelaki TUA mcm tu

aku ni yang muda ko tak nak? hahahahaha

Luffy said...

HAHAHA
sanggupkah ko kawen lelaki tua mcm tu? aku yg muda ni ko x nak? hahaha

rossoneri said...

hahahahh, ko xmacho mcm dia..wpun dia tua,dia tetap macho..hahahah

F U N F A B U L O S I T Y said...

berbintang leo jugak kah?
dinccchh-kebaboom! ;D

rossoneri said...

dex,sama kah...weeee

Fafa Rafa said...

wahhhh!!

suka post ni!!

nak anak simone, TOMASSO! ;D

rossoneri said...

hehehehe nak carik gambar tomasso tu susah lor, dulu ada, pastu xtau letak mana huhuhu

helena's said...

harijadi dia sama dengan saya!

rossoneri said...

waaaa jelesnyaaa..hahaha