Thursday, April 1, 2010

ADA TAJUK

aku tengah tension,
tengah bosan dengan benda2 yang menyebabkan aku tertekan ni,
jadi tajuk ini agak poyo..hahaha
sebenarnya aku ada baca kat blog kawan kepada kawan aku...
benda ni agak menarik,
tapi dah lama pun benda ni, saje je nak letak ..
tapi, aku tak ingat nama blog kawan kepada kawan aku..
jadi, kalau ada siapa2 rasa dia kawan kepada kawan aku pernah buat benda ni,
sila bagi tahu ye..
(permulaan yang agak memeningkan)

sila JAWAB soalan ini dengan winamp atau mp3 serta yang sama jenis dengannya..
TAPI..
sila tekan SHUFFLE dahulu...
tak kiralah jawapan mengarut kamu dapat..


  1. kenapa tertekan hari ini?
  2. kalau kamu tertekan kamu buat apa?
  3. kenapa single lagi sampai sekarang?
  4. ciri-ciri idaman lelaki kamu?
  5. bila kamu nak kahwin?
  6. apa nama panggilan kamu?
  7. blog kamu ni best tak?
ok itu sahaja soalannya..jawapannya akan aku jawab dengan Winamp aku..dan aku shuffle dulu...

  1. sugar (kurang gula ??)
  2. fall for you (mengucap skejap)
  3. rescue me (sebab tak ada orang nak selamatkan aku, jadi aku single?? haha)
  4. check yes juliet (erk, aku 'straight' okey)
  5. lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off (amek ko panjang)
  6. hey there delilah (wah hahah)
  7. after midnight (buat apalah nak jawab after midnight haiyaa winamp aku neh)
ok la, ciaooo...

2 Masuk GoaLLLL:

FaraWani said...

hahahaha.. after midnight okeh? ;D

Rina Rossoneri said...

haha okey