Thursday, April 8, 2010

Mimpi jadi Kenyataan

aku nak tengok 'match' malam tadi..
tapi disebabkan masalah tertentu, aku tak dapat tengok..
yang bestnya 'match' tu muncul dalam mimpi aku,
jadi aku tengok dalam mimpi je lah...
hahha...

apa-apa pun mwahahhaahahhaahahha...
maaflah terpaksa mentertawakan anda..
kerana mimpiku itu benar...
walaupun Manchester United menewaskan Bayern Munich pada 'match' malam tadi,
Tapi disebabkan Aggregate, 4-4 dan gol di tempat Manchester United melebihi,
Maka, Bayern Munich Mara ke peringkat Semi-finals Champions League...
                                   roben yang telah memusnahkan kegembiraan Manchester United

Bayern Munich akan bertemu dengan Lyon...

6 Masuk GoaLLLL:

Fafa Rafa said...

hahaha. fara tak kisah pasal benda lain dah. yg penting, MU tu haa. teringin sangat nak tengok muka kawan kita yg comel tu. hahahahahah!

rossoneri said...

mwahahahah, fara sgt notty..dia memang kene mandi bunga

F U N F A B U L O S I T Y said...

huiii-sampai terbawak2 dalam mimpi ni-mmg finatik sgt dah ni..huhu ;D

rossoneri said...

hahah bukan fanatik lah, tapi dah mmg dalam kepala otak tu nak tgk match tuh, biasanya akan jd mcm tu stiap kali xdpt tgk..

F U N F A B U L O S I T Y said...

makk aihhh-dex pun tak jadi sampai camtu-rina oh rina.haha ;D

rossoneri said...

hahahahahahahahah...
malu i hahahahhahaha ..