Saturday, March 26, 2011

Mereka bukan artis..

Sekarang kan ramai yang letak video nyanyi2..
pastu bila syarikat rakaman nampak..
ada kemungkinan bolehlah jadi artis...
Macam Bieber...hohohoho

Jadi, ini antara yang bukan artis..
Tapi nyanyi sedap..

Pernah tengok cerita geli geli?
Atau dalam bahasa orang putihnya 'Glee'...?
Ini ada sorang mamat ni nyanyi lagu Glee..
Aku kagum sebab dia boleh buat dua suara..


Yang ini pulak budak2 Korea duk Amerika nak jadi Artis..
Rezeki budak dua orang ini dapat jadi trainee syarikat JYP korea..
Yang mamat Chinese sorang tuh tak dapat...tak der rezeki..
Aku suka suara budak yang tengah2 nih..


Maka, kalau korang rasa suara sedap sangat..
Pergilah upload video korang..
Tapi jangan tak kasi komen pulak..
Kalau agak2 dah seribu orang kutuk, delete terus video tuh..
Tak payah nak disable komen...lalalala
Nak jadi artis, kenalah pandai terima kritikan....
MySpacelalalalala

22 Masuk GoaLLLL:

NICK IRFAN said...

awk xnk buat ke? sy nk buat malu la suara sumbang nnt kluar...

Raji berkata said...

suara glee sedap owh
ad org ckp muka dia mcm Buzz lightyear x.x"
ak pun rasa cmtuh gak
comel jer XD

Zairie Husin said...

sis bile lagi.. hehe

azi nur said...

huopss sekrg jugak nak huplod..ngehngehhh

rainoserez said...

nyanyi kat bilik air jer.. tu pon hjn sampai dekat smggu dah ni.. :(

The Crow Empire said...

Rina bila nak upload video pulak? hehehe.. Mana tau kot2 rina ade bakat nyanyian yg terpendam? Blh crow jd P.A koh3..

(^___^)

Fay said...

jomle upload video kat YT. ;p

aNiS aNiSa said...

hehe,,,kalau disable komen tu mest yg nak pasan sora sdap sorg2 kan ehehe

entry baru : Kenapa kita Tak Dapat Apa yang Kita Idam-Idamkan??

ghost writer said...

beruntung aku tak punya suara sedap...kalau tak dah tentu aku jadi artis..

pergh!

bunga said...

kena buat ni,..hahaha..mana tau ajai nak ambik bunga jadi penyanyi..hakhak..

diana said...

tak pernah terlintas nak jadi artis walaupun 'suara akak merdu bak buluh perindu..:P

catherine- said...

ai malu~ huhu

Myra Jay said...

Hehe, betul kan, mana tau lepas upload video nyanyi ada org sudi amik jd penyanyi cam Ana Rafali tuh.. :)
Terus meletup jd juara:)

fitri said...

meh nk buat. dah la citeer glee plg saye minat! HAHAHA

echah mashuri said...

kite suka nyanyi dalam jamban jeee.hehhehe..kalau upload utube maunya kena kutuk juta2 ohh;p

Zik said...

hehe... pernah juga dengar yang mamat tuh nyanyi lagu glee...

kiwi said...

hehe..tu la skrg rmai yg ske upload video kt u tube..ad yg bleyh thn..yg sumbg pn ad..klau kiwi sh2 la sumbg nk upload..haha

darkbatman said...

sore aie xbest.xlayak nt sume pengsan.kehkehkeh

asybedazzle said...

anwarhadi kan dah melancarkan AYAM. haha

aLieF si Muncung ManiS said...

nanti alief nak buat gak..tapi nyanyi lagu tepuk amai2..haha

bunga said...

anda di tag..ahha..

http://salsalbilah.blogspot.com/2011/03/29th-birthday-giveaway-by-anim.html

nora said...

tanak ar
nanti aku glamer
bila aku glamer aku kena kawan ngan artis je
so sapa nk kwn ngan ko nanti

ENTRY HOT : 2+1