Wednesday, March 30, 2011

Contest Senyum Paling Ceria

Baiklah, aku kena Tag lagi..
Kali ini dengan Cik Ailebiu, disebabkan dateline esok..
Aku kena buat cepat.
tapi err...contest ini kena letak gambar..aisey..

 Untuk maklumat lanjut boleh tekan banner ini.

Gambar senyum pulak tuh..
Aku baru perasan aku hanya ada gambar melahap saja..hahah..
Gambar ini saja aku jumpa..
Gambar ini saya senyum sebab...
Oh, kawanku belanja makan. Orang belanja mestilah Gembira kan..
Saya sangat bertuah sebab kawan saya suka belanja makan...
Kalau saya tak makan, saya kena marah..
Kat rumah pun saya asyik kena paksa makan..
haiyo...

Kena tag 3 blogger ye..
Far

7 Masuk GoaLLLL:

The Crow said...

Pewit! First time tgk rupa paras Cik Rina. Manis sungguh senyuman. Auch!

(dan2 terus Cik Rina. selalu rosmerry je. keh3..)

(^___^)

Raji and Yeen said...

hohoho first time tgk muka kau lah rosso
;D
gd luck2
senyuman mahal tuh

Rina Rossoneri said...

Gagak dan raji, eh xpenah eh tengok? hohohoho..

Gagak, sory ah xsempat wat tag kamu tuh, dah terlepas tarikh..huhu

Kalamhati said...

Ini gerangan pemilik Dreamy ni ye..hehe
comel!

cik aiLebiu said...

huihhh cepatnya! contest yg kamu tag saya pun blom buat lagi. ok kagum =..=

Unknown said...

olo olo rina omey.senyumsimpul.uhuhuh...

Mag said...

Mari lah join GA kedua dari saya!..
best!.. silalah ke..

http://magribmenjelma.blogspot.com/2011/03/2nd-give-away-dari-magrib-ga-datang.html