Tuesday, March 29, 2011

Tak ada idealah..

Tak ada idea nak memulakan penulisan...
Idea ada dalam kepala..
Tapi tak tahu macam mana nak olah..
Ye lah, nak cerita pasal tahap radiasi nuklear Jepun yang sepatutnya tak tinggi mana,Tapi disebabkan pekerjanya cabut lari, terus bacaan jadi salah Aku tak reti nak cerita bab2 ini..

Atau nak cerita kenapa mesti kena bom Libya nak suruh Gaddafi tuh berundur ke atau sebab nak bunuh Gaddafi tu sebab degil sangat tak nak letak jawatan, tapi tak logiklah kan nak bunuh Gaddafi tuh guna Bom semata-mata nak hapuskan seorang manusia saja, aku tak faham sampai sekarang kenapa mesti bom walaupun si Gaddafi tu degil jadi konon2 nak lumpuhkan gerakan Gaddafi...>>>nak cerita pasal ini pun aku tak reti nak ulas..

Kisah kat Malaysia? Lagi bosan..

Jadi, nak cerita apa ni...
Nanti lah aku post tag cik Bunga..
hahahaha..

6 Masuk GoaLLLL:

sugar2 kapas strawberry said...

kehabisan idea...

cik aiLebiu said...

hahahahha apa sudah jadi? kapla ada weng weng kah? berat tul isu yg nak ditulis tu...

Rina Rossoneri said...

Sugar2, yaaaaaaaaa

cik ailebiu, ya betulll kepala dah weng2, kamu mmg memahami hahaah

The Sharkox said...

Ceritalah pasal mira liyana..hahahaha

~AmyLiana8886~ said...

ambik mud dulu baru olah..xde idea pun panjang gak entry nya..hehe..salam perkenalan..

echah mashuri said...

kite lk xsempat nak update.huhuhu..sori ek rina kalauxsmpt nk masuk blog kamu.rinduuuuuuu ah.huhuhu