Wednesday, March 2, 2011

Big Bang dan Secret garden

Sebelum ini aku pernah cerita pasal Drama Secret Garden bukan?DiSINI
Aku memang tak boleh nak habiskan drama nih,
Sebab tak kena dengan jiwa...haha..
Tapi nampaknya ramai orang suka Drama yang asyik bergaduh tak ada motif nih..
mwahahah..
Di Korea juga drama ini sangat popular,mungkin sebab Hyun Bin juga..

Maka, kumpulan Korea Big Bang telah buat parody drama Secret Garden ini..
Sangat lawak, aku gelak guling-guling..
especially adegan sit-up itu.
TOP jadi heronya,daripada Kim Joo Won jadi Kim JooTop
G-Dragon jadi Gil Ra Im, tukar nama jadi G-Raim
Taeyang jadi bos Gil Ra Im..
Seungri jadi Oska..
Daesung jadi Manager/Mak heronya..

(Aku dah letak Link Baru yang tak akan kena buang, kalaulah.)
Boleh tengok Secret Garden Parody di SINI dan SINI

Dan, Big Bang juga telah keluar lagu baru..
Tonight by Big Bang..



p/s:aku tension intenet lambat gila nak download,masa aku nak buat kerja lah dia buat hal..grrrrrrr

9 Masuk GoaLLLL:

Aliesha Kirana said...

aah. baru tadi ade org pomot kt AK soh tgk Secret Garden. tp blom terbukak ati nk tgk... hahahaah!

cik aiLebiu said...

wahahha ada parody kah? tgk jap..

A.s.t.i.n.a said...

waaa ini peminat tegar nehhh

FaraWani said...

kak ena.. best sangat ke cerita secret garden ni?

takde rasa nak tengok. tapi bila bb dah buat parody, macam nak tengok je..

Raji and Yeen said...

owh cter secret garden byk gaduh xde motif ker?
igtkan mcm cintan jer ;P

Khairi Mohd said...

okey, xpernah tengok hehehe.

Unknown said...

erkk..tak pernah tgk .tggu nak balik je nih.nak khatam korea kat umah.huhuhuh

dhiera said...

sgt best la secret garden~

aLieF si Muncung ManiS said...

wahh..peminat korea gak rupanya awk ni..hehehe..sekarang byk member perempuan alief yg dok ketagih dgn citer ni..sampai ponteng kelas..huhuhu..