Monday, December 27, 2010

GOL!!!!!

Yeahhhh Malaysia menang 3-0 kann...
ohhh tidak tidak aku bukan nak mengulas..
hahaha sebab ramai kot dah ulas..
Pegi kat Gengblogger ramai mengulas di situ...
Cuma gembira Sebab menang...
Sebenarnya lagi syok kalau pergi tengok kat stadium..
sedih sebenarnya...tak dapat pergi atas hal2 tertentu..
dan, huuuu aku tak pernah tengok bola kat stadium..
sedih kan..heh!

Ok lah..Pengulas sukan sangat penting bagi penonton di rumah kan..
Kalau pengulas nya membosankan macam pengulas dubbing La liga kat Malaysia ni..
Boleh mengantuk okey...
Cuba bayangkan kalau pengulas Malaysia macam salah satu di antara 7 negara di dalam video nih


Yang ini terlebih lawak pulak,
tak fokus terus tengok bola...wawawa..
Apa-apa pun TAHNIAH MALAYSIA!!!!!!!

Kekalkan semangatmu pasukan Malaysia untuk Next Match.
don't be too confident...

7 Masuk GoaLLLL:

NICK IRFAN said...

hrp2 malaysia boleh menang lagi lps ni! amin...

Balqees Amanda said...

betul2..menang lagi nanti..chaiyok!

nub said...

tahniah malaysia!!

Ain Zulaikha said...

akhirnyaaaa saya pun tgk gak bola semlam... hahhaa keterpaksaan... Malaysia boleh!

De Mois said...

Tahniah..Malaysia!!
Style la..

maCy said...

wah i loike! ;D

Chaoi said...

tersilap ganyang plak..