Sunday, December 12, 2010

Ac Milan Menang vs Bologna

Ac Milan menang sederhana besar dengan Bologna..
3-0...
bagi perlawanan serie A yang baru sahaja habis sebentar tadi..
aku sempat tengok pun beberapa minit..
tapi merasalah tengok gol pak berahim Ibrahimovic..

Minit ke 8 Lagi, Putera Ac Milan Prince Boateng sudah berjaya memboloskan gawang gol Bologna...
Mestilah dengan bantuan daripada pembesar pak berahim Ibrahimovic ni..
Kemudian minit ke 34, giliran Robinho pula..
dibantu oleh putera Ac Milan Prince Boateng ini
(love this combination robinho,boateng,pak berahim)
(woo ini Boateng ka Usher,mwahaha credit )


Kemudian pada masa kedua, Maharaja Pirlo pula yang membantu pembesar pak berahim...
Berjayalah si pak berahim Ibrahimovic ni menjaringkan gol....
wuhuuuu...
Tapi gawang Ac Milan agak rapuh apabila tiba2...
Abbiati teringin nak jadi Pemain Pertahanan apabila dia mula menggelecek bola,
siap tackle pemain Bologna lagi...
Nasib baik tidak dikenakan apa2 tindakan...
Tidak lama selepas itu, Bologna diberi peluang untuk membuat sepakan penalti..
adeiiii...
Tetapi, Abbiati always the best mwahahahah..
Dia berjaya mempertahankan gawang Ac Milan itu..

p/s: kepala dipenuhi dengan benda berselirat berserabut, nak memikirkan sesuatu untuk ditulis pun payah. Oleh itu, kisah liga bola sepak itali sentiasa membantuku di saat aku kebuntuan.. mwahahahah


p/s lagi : sejak akhir2 ni rasa takut pula duduk rumah. gara2 keadaan kawasan rumah yang tidak berapa selamat. for the 1st time in my life i called my mom saying im scared living alone.. mwahahaa dulu berlagak lagi

18 Masuk GoaLLLL:

akubiomed said...

Minat bola rupanya. Memang big fan AC Milan? Tahan yer mata kalau jadual game waktu pagi :-)

MIMIE AIZA said...

demam bola.. :)

Afiefah Safieni said...

xminat bola..
tapi kadang2 layan juga.
^_^

Fariq said...

wah menang,,
ade gak penyejuk ati kat italy,,,
kat london,,hurmmmm

rossoneri said...

akubiomed,zaman sekolah dulu boleh ler,skrg ni xlarat lohhh..

mimie,eheeee sentiasa demam lah kalau macam tuh

afiefah,ehee layan ketika teman bf yeee

fariq,hahaha wut happen to ur team lahh

Fariq said...

tak tau la,,
tapi maen dah okay tadi,,
cume penyudah kurang la,
drogba amek penalti bley tak masuk plak,, kalo tak mesti menang

Raji berkata said...

3-0 tuh dh bukan kira menang besar ker?
hahahah ;P

ps: sekarang nih kt mana2 kawasan pun bahaya lah.. bukan jer kalau kt luar rumah
kt dalam rumah pun dorg bole buat mcm2 nk masuk
nauzubillahi min zalik

zik said...

congrats to ac milan... :-)

maCy said...

gila la rina kenai sorang2.
raji sgt hmpeh kesian. haha

rina, thx for d cmment. agreed :)

hans said...

hohoho
minat bebenor bola
bagus

P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

Cik Tom said...

tahniah ac milan...

TunTeja said...

hehehe...tak minat bola.

bola - bola api je suke

bebola ayam pun suke :p

♥ Juliana Violet ♥ said...

Alalalaaa.... manjanye die...
:)
Vee tak minat sgt tgk bola...
Hee hee...

oya said...

mmg takut...kite ade experience kwsn rumah sewa kt ganu x selamat..fobia kejap

Heidi Shafiq said...

aku tgh belajar utk minat bola.. tp masalahnye aku selalu missed tgk perlawanan.. gampang..

DanieL AdiE said...

dude....follow blog ko ye....

kalo sudi, follow la my blog..


Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/sia-sia-je.html

nora said...

menang sederhana besar, hahahha tak leh blah tul

NICK IRFAN said...

tahniah buat AC milan! ingatkan kaka dh xde dorg pincang tp still hebat!