Saturday, November 13, 2010

Review Ac Milan vs Inter Milan

Fuh, perlawanan untuk hari Esok..(bagi waktu Eropah)
MySpace
aku jarang buat review perlawanan bola nih..
biasanya selepas perlawanan, baru aku ulas..
sebabnya, sebab aku kurang yakin dorang akan menang..
hahahahahha...
terkejut gak lah bila Mr Fariq suruh review pasal perlawanan bola nih..
biasanya orang lain suruh buat pasal drama korea ke, bahasa jepun ke..

Okey,
  • Perlawanan terakhir dengan Inter Milan ialah ketika Serie A musim lepas. dan Ac Milan kalah 2-0
  • Kini Ac Milan berada di tangga pertama, Inter pula di tangga ke-4 dengan beza 3 mata. Perlawanan ini amat penting untuk menjaga kedudukan Ac Milan supaya kukuh berada di atas kerana jarak dengan Lazio hanyalah 1 mata.
  • Pato, Inzaghi, Oddo mengalami kecederaan dan tidak akan turun untuk Ac Milan. Pirlo pun berkemungkinan tidak turun.
  • Muntari, mcdonald Motta, D.Suazo, Maicon, W.samuel juga turut tercedera dan tidak bermain untuk Inter.
  • Berkemungkinan besar Ac Milan akan menggunakan serangan daripada Pak Berahim Ibrahimovic, Ronaldinho, Seedorf.
  • Inter pula Mungkin akan menurunkan Pandev, Sneijder, Eto, Milito untuk menyerang. (habislah macam ni campur dengan stankovic lagi. Cesar dah ada balik.)
pak berahim Ibrahimovic siap berlagak lagi tak takut dengan peminat Inter...(click baca)
(yelah, dulu kan dia pemain Inter)
Aku tau dia cuak gak tuh, silap2 kena baling mercun/botol kang...
 MySpace
okey, ini sahaja review untuk perlawanan Ac Milan vs Inter Milan ini..
Aku buat seringkas yang mungkin..
FORZA ROSSONERI

p/s: Ac Milan vs Inter Milan 15/11/2010 pukul 330 di channel 816

4 Masuk GoaLLLL:

Fariq said...

heheh.. baru excited nak tgk..
milan ma 3th fav club....
papepon,, nice review..

Fitrihadi said...

pelik lak bila girl buat review pasal bola hehe

NICK IRFAN said...

real madrid dgn barcelona xde ke? hehe

rossoneri said...

fariq,oo minat ac milan gak eh..ingtkan chelsea je..

fitrihadi,sy pun pelik haha..

nick, xminat haha