Monday, November 22, 2010

Skinship...??

Apa itu skinship?...
Hubungan yang melibatkan sentuhan secara fizikal..
Jika di Barat, biasanya di antara lelaki dan perempuan...

Tetapi, di negara tertentu seperti Korea,
Ada juga skinship yang melibatkan sesama jantina,
dan itu bukan bermaksud mereka adalah homoseksual...
Itu perkara biasa bagi mereka..
sebab bagi mereka itu menunjukkan mereka rapat dengan orang tersebut..
skinship sesama jantina ini melibatkan pegang tangan, raba2 sikit, peluk2,...
MySpace
hahahahahah...

Dulu lah kan, masa aku gila dengan J-pop (muzik Jepun)..
Aku tahu ada istilah fan service..
Antara fan service dorang menunjukkan kemesraan terlampau sesama ahli kumpulan..
Aku tak tahulah apa yang seronoknya tengok hubungan intim lelaki dan lelaki ni
(mereka bukan gay)
Kalau mereka yang tengok anime Ouran High School Host CLub mesti faham kan..
Dan Bila aku mula menjejakkan Telinga aku dengan K-pop (muzik korea)
fan service mereka sangatlah melampau..
Serius aku terkejut, kumpulan tu siap ada Sitcom melampau lagi
Click Video Big Bang coffee prince Parody

 taken from wild2day.org.Belongs to watermark stated

sebenarnya ada lagi teruk..
Tapi takut korang muntah je kang...
MySpace


taken from youtube (click)

Mula2 aku ingat itu sekadar fan service sahaja..
Rupa-rupanya memang orang korea macam tuh..
Aku tahu ni pun bila tengok video Nickhkhun..
Dia tu mamat Thailand tapi belajar kat US datang Korea nak jadi artis..
Dia sendiri terkejut bila orang Korea suka peluk2...
 (boleh click video Nickhuhn)

Bayangkan je lah kalau lelaki Melayu yang buat macam ni..
lalalalala...

Jadi ditekankan di sini, mereka bukan gay...
cuma aksi2 mereka sahaja ke arah itu...
dah budaya mereka...
tapi dulu2 pun mereka mana ada macam ni..
bila dah moden je..
sebenarnya benda2 ni boleh merosakkan otak juga...
JANGAN tengok selalu ye...amaran keras ni
nasihat nampak tak ikhlas tapi ikhlas

13 Masuk GoaLLLL:

ardinihumaira said...

hisyyy laki cemni nak kena lepuk dengan kuali kot. heee

Fariq Jalil said...

haha,, aje giler...
kalo dak mlayu yg wat cmni mmg nak kne lastik dari jauh,,

ftrhd said...

erkkk macam geli ar pulak tengok gaya diorang adehhh

oya said...

wuishh..ade kiss ya..

Rina Rossoneri said...

ardini..hahaha lepuk jgn xlepuk..

fariq,harap2 kenalah lastik tu ..

fitrihadi..tp benda2 macam ni lah yang fans dorang suka..

mahira oya...kiss kat pipi je lah.. biasanya untuk fan service je..

Raji and Yeen said...

mereka terlebih mesra mungkin
aku pernah lihat orang bangladesh jalan berpegang tangan sesama lelaki
bagi kita pelik..
bagi mereka mngkin biasa je kot @@

meow said...

erm.. jejaka korea tak bersunat...huhuhu

hamzah ian said...

kah kah kah.. perempuan boleh cium2 pipi dan takde orang rase geli..

tapi kalau laki mmg haram la gua nk tengok.. seyes geli.. har har har

Unknown said...

mmg pelik jgk dorg ni? 2 alam agaknyer... hehehe

Natasha MDG said...

suke la kamu letak byk gmbr 2PM. lagi2 gmbr chansung tu. die mmg rapat dgn junho. ahhh suke!

ChiKeDees said...

lau owang laki kita wat camtue hehe nak gak berbulu tengok...geli hehe

Wanie said...

igtkan kapal kulit td..:D

Ct Kamila said...

owh..skinship ghupenya...
tp cara diorang skinship 2 macam geliman je..

kehkeh