Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Mesti ramai yang dah ada kat kampung..
Yang baru nak balik hari ni tuh, hati-hati..
Ada yang tak balik?
tak apa, makan banyak2, tak adalah sedih..
MySpace

Bila hari raya je mesti buat Rendang ayam, daging..
Jadi, makanlah banyak-banyak..
jangan sampai sakit perut sudah..
MySpace
Selamat Hari Raya Aidiladha..

aku tak reti nak design gambar, jadi pinjam sat gambar ni credit

9 Masuk GoaLLLL:

pawaka19 said...

selamat hari raya aidiladha..berlemakla kita lepas raya ni hehe

The Sharkox said...

Selmat hari raya qurban peminat itali

Anwar Naim said...

slamat hari raya aidiladha :)

NICK IRFAN said...

selamat hari raya aidiladha!

ardinihumaira said...

salam aidiladha :)

birakbatu said...

Salam Aidiladha dari wan dan keluarga.. hehe :)

Fariq said...

slmt ari ghaye.. heee

Fitrihadi said...

selamat hari raya aidil adha!! :)

Anna Boleyn said...

hehe baru jumpa entry raya ni.. selamat hari raya aidil adha.. :) lambat wish tak pe ekk. :p