Friday, November 12, 2010

Aku layan Twitter - #typicalmalaymovies

Sekarang ni tengah hangat aku baca kat Twitter..
Dorang ni tengah buat Trend #typicalmalaymovies...
Gila best...memang lawak...
Aku gelak guling2 pukul2 adik aku, dengan batuk-batuknya ditambah dengan hidung tersumbat...
adeii,tak pasal2 mata aku jadi segar bugar tengah2 malam ni..

Perkara2 atau babak2 yang sentiasa ada dalam Filem Melayu. ataupun drama lah..

Antara ayat2 mereka yang menyatakan #typicalmalaymovies nih...
  • Pinggan jatuh pecah. "Mak tak sedap hati la" Pinggan jatuh je kot. Pinggan!
  • Bila gado, selalu nak cakap "kau bukan anak aku lagi"
  • ayat "YOU jangan kurang ajau dengan I"
  • makcik2 kampung suka mengumpat
  • semua mangsa rogol WAJIB mengandung coz baka subur katanyaaa! 

 dengan Aznil pun join sekali tau

Credit to me (click gambar untuk kasi besar)

Aku perasan benda alah ni pun sebab bro AzrulHisham ni tweet banyak betul
Aku pun join sekaki lerrr....


6 Masuk GoaLLLL:

Unknown said...

mcm best je nnt nk try join jgk la...

Rose said...

lawak2... haha..

oya said...

sy pon tweet..jom follow2

Rina Rossoneri said...

nick,best..kalau time2 macam ni lah..

cekgu ayu,heheheh

mahira oya,o ye ke.ok2

Anonymous said...

haha. cm best saje..

ade twitter xaktf pon. huhuhu




bdw, nino lah comel! ;D

Rina Rossoneri said...

macy..twitter tu utk kita borak2 dlm angan dgn artis ..hahah..

oh minat nino..kita suka tgk nino dalam ada satu drama dia jd org miskin tp pandai..