Sunday, November 21, 2010

Yeay Faizal Tahir menang

Shout Awards 2010 bagi kategori Power Vocal Award
tak sia2 aku vote...
 Faizal Tahir di purple carpet credit
aku rasa macam nak kemaskan dia je. jadi stylist dia jap..
aku nak betulkan rambut dia tuh.haish..

Aku tak jumpa lagi video dia perform masa Shout Awards ni..
nanti aku jumpa aku post..

9 Masuk GoaLLLL:

Rina Rossoneri said...

jejaka terhangit,eh terhangat.. kamu komen ni sekadar nak promote kamu punya post ke? okey...

Anna Boleyn said...

wah...siap vote lagi tu. semangat betul. tahniah utk faizal tahir. :)

Anonymous said...

klo dgr lgu nsyd dy dlu, sgt obvious sore die.. yelah sore sedap an~ hoho

Mrs Nurul said...

AIKK MENANG LAGI? HEHEHE HEBAT

ayin~weeweet said...

aah kan.dia hebat tp bila bab style mcm kureng siket hahahaha

Rina Rossoneri said...

anna,sbb stiap kali bukak adv nuffnang tuh,asyik kuar shout award je,alang2 tu vote je..

macy,tu lah dulu2 sedap betul..skrg sbenarnya dah kureng..sbb semput heheh

si lampu neon,hehehehe yup2

ayin, kita rasa dia xada stylist.. tu psl jd macam ni

± said...

faizal tahir makin mengada-ngada..huhu..sowi cik ross, ni pendapat iklas

Zuwairi said...

yeah.. penyanyi aku minat menang...

Ceritera Lelaki Pot Pet

Rina Rossoneri said...

dark half,dia mmg ngada2 poyo pon.. tp sy tetap suka persembahan n suara dia..walaupun semput2 heheheh

zuewairy,yeyyy