Monday, May 10, 2010

Dia muntah, kamu muntah tak?....

Biasanya, kalau aku naik keretapi...
aku akan dengar Mp3..(layan rock2, jiwang2, syahdu2 sorang2)..
Kalau ada tempat duduk kosong, aku pun duduk lah kan..
Sambil menikmati pemandangan hijau di luar tingkap...
(sebab tak ramai orang boleh lah tengok pemandangan)

Kadang2 tu mata aku ni akan tengok orang sekeliling macam mana..
MySpace
ada yang tidur, ada yang borak2 dengan kawan, ada yang baca buku...
Kat depan aku ni, ada dua orang minah duduk sebelah menyebelah,
sedang berborak2...
tapi tiba2, posisi kedudukan minah dua orang ni berubah..
minah A ni siap angkat kaki sikit, badannya mengadap kawan nih..
sambil menyorok2kan muka dia...
kawan dia minah B ni pun sama..
siap buat ekspresi muka yang sukar untuk dijelaskan...
(apa kebendalah dorang dok borak sampai begitu sekali terujanya tuh)...

Selepas beberapa ketika,
ada seorang wanita ni, duduk di hadapanku juga
menghulurkan tisu kepada seorang lelaki yang duduk selang satu kerusi dari tempat aku..
aku pun memandang lelaki tu..
pelik lah kan, kenapa?lelaki tu menangis ke..
Kemudian keretapi pun berhenti di stesen Serdang...
Lelaki itu pun bangun...
dan menjinjit sebungkus plastik..
yang berisi Muntahnya yang berwarna Oren..................
...................................................................................
MySpace

20 Masuk GoaLLLL:

AISHA SAAD said...

konpemm muntahh balikk!
gelimatt okkk?
hahaha.

Alynn Notnot said...

aduh..... geli!

rossoneri said...

hahahahahaha kesimpulannya, alynn n aisha akan muntah balik lah ye.. hahahaha

amirah said...

mabuk darat

meo188 said...

kotor siot!

rossoneri said...

hakhakhak amirah..yelah tuh..hahah..

meo,rilek2 hahaha..nak wat cam ne,bak kata amirah,mabuk darat..haha

ParkAir said...

eeewwwww geli ahh. tapi aku dulu2 mabuk jgk. siap kena beli ubat mabuk lagi. tapi skang tak dah.. ;)

pawaka19 said...

nak termuntah tengok org muntah..yark!

rossoneri said...

ParkAir,wahhh ak xpenah tau ubat mabuk tu macam mana...

pawaka,hehehe bayangkan anda berada dalam keretapi itu dan duduk di sebelah orang tu hahahah

IceCreamLover09 said...

I tu ok lagi kot...Tgk la I punya...
http://icecreamlover09.blogspot.com/2010/05/vomit-leads-to-embarassment.html

Khairi said...

awk naik komuter kat mana? kl sentral ke? kalau ya bleh la sembang2 lenkali

r-mean said...

minah tuh dah cukup terseksa..aha

NICK IRFAN said...

kotornyer siap muntah tu! eeee... kenapa dia muntah ek???

rossoneri said...

okies icecream...

khairi,dulu blaja kat bangi,slalu lah naik..skrg dah x..jarang lah

Syafiq Kadiran said...

wooohhh!!!!macamn sonot je...hahaha...
mabok keretapi kot orang tu...sano je la...

rossoneri said...

rmean,tu lah sian dorang..menyaksikan segala2nya..lol.

nick,bak kata mereka, mabuk darat.hahah..mungkin xsihat ...

syafiq,haa sonot??hahaha

gooseberries said...

yekk..hahah.. nasib bek x ijau..hee

rossoneri said...

hahaha berries,tu dah semacam tuh hahah

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

chaitt..... saboo je laaaaaaaaa

rossoneri said...

eheee mimie :D