Thursday, May 20, 2010

video....apakah??

disebabkan kepala aku pening nak memikirkan isi untuk post hari ini..
jadi, aku rasa aku letak video sahajalah,
untuk hiburan anda semua...eceh~

Greyson Chance..siapakah?
dikatakan bakal menggantikan Kepopularitian Justin Bieber...
Budak Lelaki yang baru berusia 12 tahun ni, menggegarkan dunia Hollywood ketika ini,
apabila dia menyanyikan lagu Paparazzi dari Lady Gaga bersama iringan Pianonya...

terbaru Greyson berada dalam rancangan Ellen DeGeneres click video...
disebabkan ramai mengatakan dia lebih baik dari Justin Bieber,
maka ramailah peminat Justin tu mengamuk,
dikutuk-kutuk lah pulak si Greyson yang tidak bersalah ni...
Greyson ni sebut nama Justin Bieber pun tidak...
kesian dia...
apa-apa pun suara dia sedap...

3 Masuk GoaLLLL:

pawaka19 said...

mmg sedap..suara dia macam pempuan..da ni laki kan.?


Pawaka19 Dot Com
"simcard anda telah memenangi peraduan? " taktik terbaru si penipu

Enchaoz said...

orang mmg suke buat comparisons...

rossoneri said...

pawaka, tulah suara dia macam perempuan..mula2 was2 gak...hahaha dah la nama dia pelik skit..

enchaoz,eheee tu lah..