Friday, May 21, 2010

Love story - Instrumental version

Korang selalu pergi karaoke tak??
mesti ada yang selalu kannnn...
jangan tipu, tak baik...ahaxxx...
kalau korang karaoke lagu apa lagu wajib yang mesti kena nyanyi jugak...

kalau aku, banyak...
mwaahahahah...nampak sangat selalu menghabiskan duit kat situ...
antaranya lagu Love Story dari Taylor Swift...
hakhkahak...
aku pun tak tahu kenapa aku suka nyanyi lagu nih kat karaoke...
dah lah lagu ni semput nak nyanyi...
memang tak cukup nafas kalau nyanyi lagu tuh...
tapi yang penting lagu tu jugak aku nyanyi...
hohohohooo...

aku ni, kalau dah suka satu lagu tuh..
mesti aku akan cari instrumental version dan live version...
dan, aku ada jumpa instrumental version baekkkk punya...


aku sebenarnya tak ada mood nak buat post...
orang tanam anggur kan...
jadi ini sajalah mampu...mungkin esok ada mood kot...
wah, esok final konsert akademi fantasia!!!...
uhuuu, aku tengok ke...aku kenal shahir je sebab dia handsome....
ok,dah melalut...
hoping u guyz enjoy the video...

8 Masuk GoaLLLL:

Syazana said...

we were both young when i 1st saw u...lalalala

FaraWani said...

haha. lagu faveret kak ena kan? takpun cokelat, evanescence, etc. nak yg ganas2 aje. hehe..

rindu nak karok lagi..

Syafiq Kadiran said...

sape nak nyanyi?? aku men lagu ni gune gitar..

Rina Rossoneri said...

sya, i close my eyes and the flashback starts im standing there lalalalal...hahaha

fara, hakhakahka hey lagu cam tu lah pelepas tension..huhuhu tunggu kerja lah jawabnya kalau nak karok..

syafiq..ko men gitar aku nyanyi, okey? ahahhah

Afzainizam said...

~~~@@@~~~
” Assalamualaikum salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

aku suka lagu petikan gitar cannon rock beb best giler.... ala ala metal jiwang beb

Ibu Ammar said...

rasanya semua pun suka lagu ni. tapi dulu aku mula2 suka sebab tengok video klip dia. lol

Rina Rossoneri said...

sarah...mula2 kita xsuka,tp sbb ada kwn kita ni suka betul..jadi tiba2 kita tersuka hahah

Ritz said...

memangpun...