Sunday, May 9, 2010

Sepanjang masa Drama niiiii je

Kalau internet tak laju aku tengok drama ni,
Kalau dah tak ada cerita aku tengok drama ni,
Kalau Video lambat loading aku tengok drama ni,
Kalau bilik sunyi, aku tengok drama ni,
Kalau tak boleh dengar radio, aku tengok drama ni...
Kadang2 tu aku bukak je Video drama ni,tapi aku tidur..
asalkan aku dengar suara ...

hahaha, sampai macam tu sekali okey...
itu dah bosan tahap gila..
Selalunya aku buat macam tuh bila kat hostel...
Yelah,aku duduk sorang-sorang, tak ada partner...

Ada Dua Drama yang beratus-ratus kali aku ulang...
dah boleh hafal dialog aku rasa

Hana Yori Dango...
Drama wajib yang semua orang tengok...
heeeee....
Filem cerita ni pun ada,siap ditayangkan kat Malaysia,okeyyy...
Dan aku siap pergi tengok lagi okeyyy...
mwahahahah...
Thankx to Miss badak purple...
walaupun dia tak pernah tengok drama nih,
dan terus teman aku tengok movie, masih boleh gelak lagi walaupun dia tak faham apa2..

Ini lagu daripada Arashi sepanjang cerita Hana Yori Dango...


Drama lagi satu drama Korea...
Ingat senang ke aku nak tengok cerita Korea..
aku hanya tengok kalau best je okey...
You're beautiful....
Tiga mamat hensem ada dalam nih...hohohoooo..
yang pasti mestilah Jang Geun Suk paling hot...

Soundtrack You're beautiful by Lee Hongki


Ketika sebelum sesi bergambar


Antara adegan yang dipotong


sebenarnya sekarang ni aku dah tak tahu nak tengok cerita apa nih...
MySpace

5 Masuk GoaLLLL:

Syafiq Kadiran said...

hana yori dango best...tapi suke lagi tgk hanakimi...best2...

elwenes said...

suka tengok drama yah!

Rina Rossoneri said...

syafiq..hehe hana kimi pun tgk gak..

wanes,yeahhhh

Kujie said...

alamak........kak jie tak pernah ada masa ...

Rina Rossoneri said...

hehehe, kak jie..kita ada baaaaanyakkk masa,sbb tgh tanam anggur sekarang...heeee