Monday, May 17, 2010

Apabila si Dia sudah bertunang...

isk, rasa tak caya beb....
aku rasa macam berada di alam mimpi je...
Adakah semua ini benar2 terjadi....
*cubit pipi.sakit.

Setelah sekian lama aku setia bersamanya..
melepak McD berjam2,
berjalan sampai sakit kaki, melecet kaki,
Berkaraoke walaupun sakit tekak...
Tapi kini dia sudah terikat....sedikit...
mak aku pun siap bilang lagi
'Dia dah bertunang. kau janganlah asyik keluar dengan dia je'...
sedih aku dengar...
nak buat macam mana kan...

walaupun mak aku tegah,
Tapi Kami Tetap Bersama...
mwahahahahahahahaha....

apa korang fikir huh...MySpace
my very very best 'enemy' lah tunang...
plus, dia perempuan okey...
plus, i'm straight okey mwahahahha...
sebenarnya dah lama dia bertunang, (hampir sebulan dah)
cuma aku menunggu gambarnya tak upload2...
susah betul kalau jurugambar sibuk nih...

TARAAAAA

6 Masuk GoaLLLL:

amar haziq said...

dah macam cerita adamaya lah;)

jenguk2 lah blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

sarah shafie said...

saspen je..

esyam said...

al ape de hal, ingtkn ur secret admire yg dh brtunng :)

rossoneri said...

eheeee amar...ada lah sikit,cuma sama jantina je...hahah

esyam,eheeee bestnya dpt buat orang rasa 'tertipu'...

sarah...hahahaha ;D

sweet honeyb said...

When will be ur turn sayangku???hehehehe

rossoneri said...

hahahh oh sayangku my darling, dun noty2 hahaha..im waiting 4 youu