Wednesday, May 26, 2010

Gila KPop??

Kpop atau Korean-pop yang sedang digilai orang rakyat Malaysia kini...
dan Aku bukan salah seorang daripadanya...
hahahaha...
Korean boyband siap datang Malaysia lagi...
menunjukkan betapa rakyat Malaysia (terutamanya perempuan) memang tengah gila dengan Kpop nih..
Nak aku sebut ke beberapa kumpulan korea tu?..
Super Junior, 2pm, Wonder Girls...tapi korang lagi tahu kannnn...

sebenarnya aku tengah gila dengar lagu F.T Island ni..
(band Lee Hongki, atau Jeremyyy dalam cerita You're Beautiful)
credit bak kata adik aku, muka dia macam Akim
F.T Island,semuanya comel2 (credit)
sebab tiba2 aku terjumpa dua lagu mereka yang best...
dan suara Lee Hongki sangatlaaa sedap
'i hope'

'Lovesick'


tiap-tiap hari aku dengar dua lagu nih...

Tapi paling Mengujakan, aku terjumpa satu video yang best..
dinyanyikan oleh Yuringsangja...
Tiga lagu Medley yang best...
'lies by big bang', 'tell me by wonder girls, 'lovesick by F.T Island'..

sangat comel okeyyy...

10 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

hehe..kte br dlm proses tgok cite u're beautiful..

B L O G D E T said...

tgh tunggu beyonce n rihanna serta lady gaga datang buat gegaran kat malaysia!yeaaaa!

Rina Rossoneri said...

kacang, comel kan cite tuh...hyung nim~

dex...alahai berjanggutlah nak tunggu dornag tuh...asyik cancel je

FaraWani said...

saya suka SHINee!!!!

Rina Rossoneri said...

fara,kita xkenal..hahaha penah la tgk video dorang,xtahan den,terus tutup hahahah

pawaka19 said...

cite pe ni..lama ketinggalan movie2 macam ni

Anna Boleyn said...

errr err...errr...lama sudah tak mendengar lagu2 korea. dulu2 suka lah...

azimask said...

kakak ipar mie termasuk dalam golongan ini.. amat suuker giler ngan drama korea.. semua pasal korea dia explore.. sanggup ambil kelas bahasa korea.. g korea je dah 3 kali.. kakak kakak.... uhuhuhuhu


klik sinie jom...

WZulhilmi said...

Lagu2 Ft island nie mmg banyak yg sedap2.. Hahaha. ka suka gak i hope tu. :)

LovelyMe said...

diorang tue comel2..
sebb rmai minat uue..haha~