Thursday, May 13, 2010

Apabila tahap maksimum sudah mencecah

aku telah tengok sesuatu yang selama ni aku tak pernah tengok..
dan aku makin lama makin ketagih dengan video itu...
Sudah beberapa hari aku begini...
Pagi Petang Malam, berterusan duduk depan lappy...
tanpa mempedulikan Blog aku yang makin lama makin tidak terurus...
terus sudah tidak mempedulikan ranking ke nuffnang ke duit ke...
yang penting aku nak tengok video itu berterusan dan berterusan...
Entah bila nak habis aku pun tak tahu...
Adik aku sampai angin tengok aku dah macam orang tak betul...


Sudah! MySpacejangan fikir bukan-bukan..
Otak kasi suci sikit....







Rancangan Cartoon Kat-Tun...
serius aku tak percaya aku tengok variety show nih
Padahal aku dah lama dengar pasal rancangan ni...
dah lama kot keluar, 2007 okeyy...
Aku buat dek je..sebab aku tak minat sangat group nih..
Kat-Tun...
Kameneshi Kazuya (pelakon femes yang tengah hangat sekarang, tetamu undangan selalu nak pengsan tengok dia)
Nakamura Yuichi (walaupun tak berapa femes tapi dia memang pandai kendalikan rancangan nih, dia paling banyak cakap dan handle situasi)
Akanishi Jin (Hot!walaupun muka ala2 perempuan, cuma dia senyap sikit dalam rancangan nih, pandai cakap Inggeris)
Junnosuke Taguchi (mamat buat lawak yang selalu tak jadi dan selalu kena buli,memang kelakar)
Koki Tanaka (mamat ganas rappers selalu buli Taguchi)
Tatsuya Ueda (dia jarang cakap,tapi sekali dia cakap buat orang tak faham dan terus jadi lawak)

Jangan pandangan rendah rancangan nih...
Ada artis undangan dari luar negara okeyy...
Avril Lavigne, Neo, Rihanna, Alicia Keys...
Kalau artis undangan tak kenal pun, still best tengok gak..

p/s:tak percaya aku post pasal group J-pop!

5 Masuk GoaLLLL:

Ayu Firzara said...

hye, salam singgah....comelnye blog!

pawaka19 said...

ooh yg duk dua dari kanan tu pelakon nobuta wa produce..

Rina Rossoneri said...

halo ayu :D eheeee

pawaka...yeahhhh pandaiiiii..dia yang kamenashi kazuya tuh...

aNoZ said...

alamak.. terpandang rendah. ehhe... x pe.. ok je bnde ni.. ingt post ape tah td. hehe.. anoz singgah ye

Rina Rossoneri said...

eheee thanx anoz