Tuesday, May 18, 2010

Wah....Pengapit??

Ada sesiapa yang pernah jadi pengapit??...

Tidak pernah dalam seumur hidup aku terfikir nak jadi Pengapit...
MySpace
Memang Langsung tak terlintas...
dan apabila diberitahu aku kena jadi pengapit..
Nak tahu apa yang aku fikir??...

  • aku kena berdiri macam robot sebelah pengantin di atas pelamin!..
  • kamera akan bertalu2 menangkap gambar walaupun aku bukan fokusnya, tapi tetap kena tempias.
  • setiap 5 minit aku kena lap peluh si pengantin.
  • kena jadi kuli sehari pengantin (hakhakhakahkahka)
  • selain pengantin yang mendapat perhatian, pengapit pun akan dapat perhatian juga.
  • ala-ala bodyguard pengantin juga
bila fikir itu semua rasa malunya yang amatttttttttttttttttttt....MySpace
Banyak kali juga rundingan dibuat untuk membuat penukaran jawatan pengapit nih..
tapi ditolak...
dua-dua belah pihak pengantin punya majlis aku kena jadi pengapit...
tak boleh tukar shift yeh?...
si pengantin cakap 'Tak Boleh'....MySpace
jahat kan...
MySpace

credit
kenapa pengapit tak boleh ramai2 macam nih

18 Masuk GoaLLLL:

sarah shafie said...

best pe jd pngapit..hehe..tp malooo..

Hafiz Ismi said...

saya pun prnh jd pengapit!! hehe~

Fafa Rafa said...

hahahaha..

don't worry. fara akan tolong kak ena.

tolong tengok kak ena kena buli, jadi kuli. wakakakaka..

mahira oya said...

x pnah jd pengapit..asik tolak sbb cam segan malu jer..hehe..

F U N F A B U L O S I T Y said...

wow rina...merasalah jadi dayang raja sehari tu-hahaha ;D

gooseberries said...

haha.. tau xpe.. x nak jd pengapit!! hee.. tp nape ekk. my friends sume berebut2 nak jd pengatin sya.. hee :P

mommyYen said...

bes gak jd pengapit..time saya dulu saya buat dua pengapit..

pawaka19 said...

ish nak ramai2 wat pe..bukan nak wat pe hehe..nape ckp xnak jer hehe

rossoneri said...

sarah, ye lor maluuuuu...

hafiz,wahhhh ye ke..best ke..

fara,kuwang hajo,ingatkan dia nak volunteer diri amek shift kat rumah a.gg ke umah eza ke...

mahira, kan kan malu kan

dex,dayang?bagi kita kuli..hakahkahka

bery,berebut jadi pengantin ke pengapit hahaha

mommyyen,oh boleh ye..eheeee

rossoneri said...

pawaka,,hahah mana ley...nanti kena blacklist kang,xpon pengantin nangis nanti hakhakahk

Anne Boleyn said...

hehehe...hana prnh 2 kli jd pngapit. 1 ms wed abg..1 lg ms wed cuzen. malu woh. ala..ros, sekali sekala pe salahnye. hehe :p

btw, ziana tukar protege sbb dye prtege dye tak sedia dr mntal n fzkal. katanya lah..

rossoneri said...

alahai anne,cek ni pemalu..ahaxxx hakhakahka...

oooo,pulak dah..

bobo said...

tgok blog sy bab der pic sy jdi pengapit...heheh best dapat mkn ayam golek tp malu skit bab org ramai la hehehe

rossoneri said...

bobo...eheeee t sy tgk

sweet honeyb said...

Sayang, jadikanlah ia sebagai satu pengalaman ya...hehe!!!mungkin jejakamu pulak yang akan muncul lepas jadi pengantin kawanmu...hahah

~cahayaratu~ said...

adek aku cam ske je jd pengapit.dua akak aku sanding dia la jd pengapit.haha

rossoneri said...

adeiiii ayat kamu,sayangku...sangat menusuk kalbu hahaha

~cahayaratu~ said...

nape menusuk???syok la jd pengapit..masuk gamba je..hahaha...