Wednesday, May 19, 2010

eheee dah lama tak dapat Award



award ni diberi oleh Mr Shameel.
walaupun kita baru berkenalan(baru berkunjung sekali je).
eheee,tapi dapat mengeratkan silaturrahim kan selepas ini
MySpace




soalannya dan jawapanku

Suka melukis tak?

tak, tapi kalau bosan (kena dengar ceramah ke),memang tangan ni automatik melukis.

macam ni,hahahaha muka orang je aku reti.


Bosan2 suka buat apa?
tengok Drama Jepun online.itulah kerja aku sekarang. kesian kan..haish..

Kenapa Siput Babi berjalan lambat?

lumrah hidup

Cute tak org yg bagi award ni?
cute lah gak (bodek sat hakahka)

Dengan ini diumumkan 5 orang penerima award dan
penjawab tag yang seterusnya. 

adeq farah

8 Masuk GoaLLLL:

ohmywtf said...

congrates! :-)

F U N F A B U L O S I T Y said...

buruk je award tu?mesti cik rina dah buang kan?haha
(mati ler kene ketuk nanti)haha ;D

rossoneri said...

tq ohmywtf...pelik nama kamu nih..

DEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frodo Baggins said...

wakakkakakaka
lukisan lu kirim kat muzium
kompem berebut2 org nak!


wooohaaaa


>>___<<

rossoneri said...

hampeh mu frodo

Berd said...

si frodo dah sangap la tu tengok lukisan kau. tu la. yang kau lukis laki jampu apa pasal?

wakakak! cilake.

POSH76 said...

cutenyer award cam tuan tanah hehe

rossoneri said...

hakhakhkahak Berd, dah muka jambu je aku reti nak wat cam ne....sengal je frodo tuh..

eheeeeee Posh :D