Monday, May 3, 2010

Anugerah Industri Muzik ke 17 - faizal tahir


Yeahhh Faizal Tahir menang...
mwahahahaha...
Faizal Tahir memenangi kategori
  • Album Rock Terbaik (Adrenalin)..kan aku sudah cakap album ni best gila. baik korang beli
  • Album Terbaik (Adrenalin)...haaaa, kan dah kata Terbaik!
Bagi sesiapa yang tak tengok AIM ke 17 ni, (macam aku)
ini persembahan dari Faizal Tahir iaitu Selamat malam...
 credit to videokualalumpur.com

6 Masuk GoaLLLL:

sweet honeyb said...

Sayang, tak tengok ke???ingatkan sure u pasti akan tengok...kenapa tak tengok???Live kan semalam NTV7???tapi, gembira kan jika tahu pencapaian idol yg disukai yg dapat award tu???

gooseberries said...

terbaikkk!! =D

Rina Rossoneri said...

sayangku, ala award2 ni kita memang xminat lah...lagipun ayah kita tengok cerita lain..

gooseberries, yeahhh terbaekkkk

ParkAir said...

nanti bleh download, haha sangat tak menyokong hiburan tanah air aku ni.

pawaka19 said...

faizal tahir mmg meletop..xde sape lagi leh karok dengan smpurna lagu dia

Rina Rossoneri said...

ParkAir, ko ni nak download pun lagu luar lah..lagu tempatan ko beli lah..
(wah,macam aku x je..hakhak)

Pawaka..kan kan kan, kwn aku yang sore sedap gila pun tak tercapai vokalnya