Tuesday, May 25, 2010

ada Header Blog baru...

selama ni kan blog aku ni tak ada kepala...
kesian kan...
nak suruh kawan aku, dia sibuk bekerja...
nak jadi 'pekerja solehah' katanya...
Jadi aku pun mintak tolong kat seniman nih...


eheeeee, sekurang2nya ada lah orang nak tolong aku..
buatkan kepala blog nih...
Terima kasih Bebanyak ye Seniman (sila click)

sekarang ni Seniman ni tak ada kerja nak buat (macam aku)..
jadi kalau ada sesiapa nak bagi kerja kat dia,
pergilah kat blog dia...
dia boleh tolong buatkan kepala (header blog), banner....
apa2 hal tanya dia ye....
sekali lagi...
Arigatoo gozaimashita Seniman san

14 Masuk GoaLLLL:

Hafiz Ismi said...

Nice Header baru~~

kenwooi said...

simple and nice =)

ija sahaja said...

lawa lahh header..
suka suka..
:)

rossoneri said...

ngeeeee, Mr seniman yang tolong buatkan..

Berd said...

sekarang dah ada kepala la yer. comel betol.

zairie said...

sis.. kena upah tak kat seniman 2.. hehe..

papepon.. cantik la header yang seniman wat unutk sis.. hehe

rossoneri said...

berd...ehee tq...

zairie, xlah..g lah blog dia

Mr Kamikaze said...

santek jugak header baru ko nie...boleh tahan yer..

Syafiq Kadiran said...

smart header baru...yg wat smart edit hurup I tu..hahaha

rossoneri said...

mel, eheee

syafiq, ko senyap bleh tak...hahaha siot ko...hakhakhakahka

pawaka19 said...

tahniah..satu anjakkan paradigma.

New Entry Pawaka19 Dot Com
"Pemulihan Dara,apabila sudah ditebuk tupai? "

F U N F A B U L O S I T Y said...

wow-tahniah-sebab cik rina da ada header!blog dex je takder kepala lagi-huhu-sweet je header cik rina! ;D

rossoneri said...

pawaka,hahahaha okeyyy..

dex,buatlah header...

Anne Boleyn said...

header baru ini cantik!! :) hana punya hehader tu pun sementara jer..nak soh orang watkan jugak tp org nye asyik bz je mmnjang. haih~