Wednesday, October 20, 2010

Mereka kalah sebab aku tak tengok..

agaknya dorang ni lemah semangat...
sebab aku tak tengok..
 MySpace
bukan apa..aku memang dah set dalam otak nih..
pukul 240 bangun..
Tapi nak buat macam mana dah terlajak tidur..
konon2 nak baring2...
alih2 tertidur betul2 dengan nyenyaknya...
MySpace
Dalam pada aku sedang tidur itu...
Tiang gol Ac Milan telah diceroboh oleh Real Madrid..
DUA gol pulak tuh...
MySpace
(dijaringkan oleh Ronaldo dan Ozil)
Aku tahu Thiago SIlva cedera sebab chievo lah nih..
tapi tak tahulah pula Abbiati ni boleh pulak ikut sekali cedera,
entah bila masa dia cedera..
Maka jawabnya dia digantikan oleh si AMelia ini (dia lelaki okey)..
susahlah jawabnya tak ada Abbiati...

Allegri nih asyik tukar2 pemain je...
dia masih lagi dalam experiment mood....
tak ada pemain handal pun susah...
terlebih pemain handal sampai tak tahu mana satu nak pilih, punnn susah...
MySpace

sekarang ni Ac Milan berada di tempat kedua dalam kumpulan G Champions League

5 Masuk GoaLLLL:

Zairie Husin said...

hahaha.. terlajak kampung nmpk asap.. terlajak tidur siapa yg tahu.. hehehehee


http://zairiedinzly.blogspot.com/2010/10/nasi-lemak-karam-singh-wallia.html

MR Bang Miji said...

so skrng ni salah ko lar erk.hehhe

rossoneri said...

zairie, pandai sungguh kamu...

mr bang miji, tu lah aku rasa serba salah nih

Darkbatman said...

aie minat real madrid sbb mourinho..klau x,ac milan le menjd pilihan..hee

rossoneri said...

lorr minat mourinho keeeee...heheh..