Thursday, October 14, 2010

Datang kembali....

Wohoooo...
Inilah akibatnya apabila jari malas menaip,
Otak malas berputar,
Idea malas dicari,
Tadaaaaaaa.....berhabuk, bersawang semua ada kat blog ni...

Apa yang terjadi kat aku sepanjang tak menulis blog ini??
1- Aku dah Konvo....dah pakai jubah, topi beratur ambil sijil...semua dah....
(naib canselor aku siap tanya kerawang baju buat sendiri ke tak)
(carilah aku di mana)

2- Raya siap dah habis lagi....kali ni aku balik kampung lama...bosan...boleh lah...siap layan anak buah aku muntah lagi...
(cantik kan kan. ni masa raya kedua. muncul satu bulan sabit di atasnya satu bintang. macam bendera Islam bak kata abangku)

3- hmmmm lagi apa ah.....Robinho, Pak Berahim masuk Ac Milan....Ada kene mengena dengan aku ke?
Ada...sebab aku suka Ac Milan...

4- Lagi...apa Lagi.....ENtahlah, aku pun tak ingat sebenarnya...itulah, Pensyarah aku cakap, kena menulis tiap2 hari....kalau tak mana nak datangnya sejarah yang bertulis...

ada 'entry' lagi....nanti aku 'pancul' kan...

0 Masuk GoaLLLL: