Saturday, October 16, 2010

Jangan pandang belakang congkak 2

aku dah agak post yang aku tulis sebelum ini pasti ada je yang negatif..
aku malas nak layan...
satu je lah nak cakap,
tak payahlah nak bangga diri sangat konon diri tu sempurna...kannnn..
orang yang riak pun, tak ke mana juga...
siap bagi 'bom' kat laptop aku...terima kasihlah sangat...
MySpace


OKEY, berbalik kepada tajuk... 
Setelah dipaksa oleh rakan-rakanku ini,
aku pun tengok sajalah cerita Jangan Pandang Belakang congkak 2 nih
(nak taip tajuk pun jenuh)
MySpace
Lagipun bukan aku yang bayar...kannnn...
MySpace

Nak sangat suruh aku tengok...
dahlah tu dapat tempat duduk 2 dari hadapan...
bayangkan aku duduk macam mana..
tempat duduk depan pulak tak ada orang...
huh memang kaki masing2 dah selamba letak melunjur...

Oklah cerita nih...
lawak lah jugak...ala2 pendekar bujang lapok
aku suka tengok baju Nora Danish pakai..
sangat lawa..

pergilah tengok cerita nih...
(mwahaha review yang tidak memberangsangkan hohoho)

10 Masuk GoaLLLL:

@fitridzulkifli said...

okay. crita ni sgt best kot. tgk trailer pon dah cam excited gila. haha

Rina Rossoneri said...

heheh dah tgk ke lom..g ler tgk

nasarudin said...

nak tengok bila free...

Raji and Yeen said...

eh ad Nora danish ke?

Rina Rossoneri said...

nasarudin..tgk, jgn xtgk heheh

fakhrur razi, ada, dia jadi anak bomoh wak kanturi

ftrhd said...

ermm cam tak best je..

Unknown said...

x tgk lagi.. tgu kuar u tube je la.. hehe

wannurfazrini said...

HAHA, ok even cerita ini sangatlah bodoh tp mmg tak kering gusi gelak2 . tak berhenti nak gelak . mmg besttt :D

Rina Rossoneri said...

wannurfazrini,mmg cite ni budus,bila sampai part budus tuh,haih..tp part lawak mmg lawak lah..

Unknown said...

best ke cte ni??? sy rasa best lagi yg pertama sbb kali ni xde saheizy sam