Tuesday, October 26, 2010

Ac Milan kekal tempat kedua

Kan aku dah cakap,
kena aku tengok perlawanan dorang nih,
Barulah dorang ada semangat nak main...
mwahahahahah..
(tak caya tengok entry ini - click)

Ac Milan 2 vs 1 Napoli

tersengguk2 jugalah aku tengok perlawanan ni..
MySpace
tapi tak sampai habis pun..
Bila dah 2-0 aku rasa dah yakin dengan Milan boleh menang..
AKu pun masuk Tidur lahh..

Pada awal permainan, tiba2 berlaku Perlanggaran antara Antonini dengan Maggio..
dan ANtonini, kulihat seperti kecederaannya parah, kerana melibatkan kepala dan leher dia..
sampaikan dorang nak angkat dia pun mengambil masa yang lama kerana perlu berhati2..
(Ohhhh, kesian my Antonini)..
Kemudia, Oddo dimasukkan bagi menggantikan ANtonini..
Aku tak tahulah mungkin pemain Milan berasa marah, secara tiba2 bersemangat..
terus menyerang gila2 punya...
lepas tu, Oddo bagi cross gila lawa beb (pak berahim, oddo, robinho)
dan Robinho berjaya menjaringkan GOL!!!!!

Kemudian Pada separuh masa kedua..
Masa ni aku dah memang mengantuk tahap cipan..
apa yang aku nampak masa tu Mamat jersi 17, 
bagi cross cun punya kat Pak Berahim..
dan Pak Berahim GOL!!!!!!! AKhirnya!!!!...
serius masa tu aku tak tahu siapa yang nombor 17 tuh..
Puas lah aku dok belek dengan mata separuh nak lelap nih..
Tengok dalam internet rupanya Massimo Oddo, the handsome guy..
MySpace
(sebenarnya aku tak perasan pun bila masa mamat ni balik Milan dah)
 (Mamat ni lah yang tolong membotakkan kepala pemain2 Italy masa WC 2006)

Kadang2 tengok perlawanan bola ni, ada juga yang lawaknya..
Pak Berahim ni boleh main curi2 gaduh dengan sorang pemain Napoli nih..
korang tau tak kalau budak2 kecik gaduh macam mana...
'ko cuit aku, aku cuit ko balik'
MySpaceMySpace
ha, amek dengan tolak kepalanya, tolak badannya..
yang kelakarnya curi2 tolak, di belakang Pengadil..
sebijik macam budak kecik..adeii..
pak berahim pak berahim..

8 Masuk GoaLLLL:

darkbatman said...

skg ne dhkurg ikut bola sepak luar negara.. cam xbest..byk follow piala malaysia je.hee

fatian athiea said...

minat nye dye futbol.......

rossoneri said...

darkbatman,hehe sy layan serie A je..

fatian..hahah,biasa2 je lah..memenuhi masa lapang haha

maCy said...

futball kn best.ngee

Amy Syaquena said...

morning...

fanatik bola la..

Anna Boleyn said...

haha memang macam budak kecik. nasib baik tak berbunuhan dekat padang. :p

Tomato Gurl's Life said...

xsuka bola..huhu

rossoneri said...

macy, kan best kan..

amy,xdok lah fanatik mana pon..

anna..ehehehe itulah pasal..

tomato..heheheh